La fel ca in ale cazuri, mesajul transmis aparent de catre banca face referire la tentativele anterioare de frauda, pretinzand ca banca si-a schimbat in urma acestora sistemul informatic, astfel ca utilizatorilor li se solicita sa isi reintroduca datele personale pe un site care se aseamana cu cel al BRD, dar nu este gestionat de banca. Reprezentantii BRD au declarat, la inceputul lunii aprilie, ca sistemul informatic nu a fost afectat in nici un fel, intrucat acest gen de frauda presupune inselarea increderii persoanelor vizate, prin asumarea unei false identitati in mediul Internet, fara afectarea fizica/informatica a vreunui sistem al institutiei substituite. Banca a facut plangere penala si a facut cereri de blocare a site-urilor "fantoma". (D.E.I.)
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
5 trucuri pentru a evita problemele digestive de Paște. Așa te poți bucura de...
Sursa: garbo.ro
-
Sunt bolnavă de tine, deși nu ești al meu...
Sursa: kudika.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Semnal de alarmă pentru granzii europeni: Profiturile și veniturile...
Sursa: wall-street.ro