Tentativele de fraudare prin care atacatorii incearca sa afle informatii confidentiale de la clientii serviciului Internet Banking al BRD continua, mai multe mesaje e-mail denumite generic de tip "phishing" fiind transmise catre mai multi utilizatori
Tentativele de fraudare prin care atacatorii incearca sa afle informatii confidentiale de la clientii serviciului Internet Banking al BRD continua, mai multe mesaje e-mail denumite generic de tip "phishing" fiind transmise catre mai multi utilizatori de posta electronica.
La fel ca in ale cazuri, mesajul transmis aparent de catre banca face referire la tentativele anterioare de frauda, pretinzand ca banca si-a schimbat in urma acestora sistemul informatic, astfel ca utilizatorilor li se solicita sa isi reintroduca datele personale pe un site care se aseamana cu cel al BRD, dar nu este gestionat de banca. Reprezentantii BRD au declarat, la inceputul lunii aprilie, ca sistemul informatic nu a fost afectat in nici un fel, intrucat acest gen de frauda presupune inselarea increderii persoanelor vizate, prin asumarea unei false identitati in mediul Internet, fara afectarea fizica/informatica a vreunui sistem al institutiei substituite. Banca a facut plangere penala si a facut cereri de blocare a site-urilor "fantoma". (D.E.I.)


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.