La fel ca in ale cazuri, mesajul transmis aparent de catre banca face referire la tentativele anterioare de frauda, pretinzand ca banca si-a schimbat in urma acestora sistemul informatic, astfel ca utilizatorilor li se solicita sa isi reintroduca datele personale pe un site care se aseamana cu cel al BRD, dar nu este gestionat de banca. Reprezentantii BRD au declarat, la inceputul lunii aprilie, ca sistemul informatic nu a fost afectat in nici un fel, intrucat acest gen de frauda presupune inselarea increderii persoanelor vizate, prin asumarea unei false identitati in mediul Internet, fara afectarea fizica/informatica a vreunui sistem al institutiei substituite. Banca a facut plangere penala si a facut cereri de blocare a site-urilor "fantoma". (D.E.I.)
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro