Nestlé, cel mai mare grup alimentar la nivel mondial, va prelua producatorul american de alimente pentru copii Gerber de la compania farmaceutica Novartis pentru 5,5 miliarde de dolari.
Tranzactia, care urmeaza sa fie efectuata in numerar, v
Nestlé, cel mai mare grup alimentar la nivel mondial, va prelua producatorul american de alimente pentru copii Gerber de la compania farmaceutica Novartis pentru 5,5 miliarde de dolari.
Tranzactia, care urmeaza sa fie efectuata in numerar, va asigura vanzari anuale de circa 10 miliarde de franci elvetieni (8,21 miliarde de dolari) pentru divizia de nutritie a companiei Nestlé, care cuprinde produse pentru copii, produse nutritioniste si instrumente pentru controlul greutatii. Gerber, o companie cunoscuta pe piata din Statele Unite, care inregistreaza un ritm anual de crestere de 8%, va genera in acest an vanzari de 1,95 miliarde de dolari si va imbunatati imediat marja de profit operational a grupului elvetian.
Nestlé intentioneaza sa extinda operatiunile Gerber pe piata americana, dar si la nivel mondial, si va analiza metodele de unificare a unor operatiuni Gerber cu cele proprii.
"Credem ca exista un potential considerabil de dezvoltare pentru Gerber in Statele Unite si de extindere a prezentei globale a produselor companiei americane", a declarat purtatorul de cuvant al Nestlé, Francois-Xavier Perroud.
Cu toate ca Nestlé este cel mai mare producator de produse nutritioniste pentru copii la nivel mondial, grupul elvetian nu a dispus pana in prezent de avantajele detinerii unui brand in Statele Unite, fiind interesat de preluarea Gerber de peste 10 ani.
Recent, Nestlé a cumparat divizia Novartis de produse nutritioniste medicamentoase din Elvetia, pentru 2,5 miliarde de dolari, in incercarea de a se reorienta catre produse noi, cu marje de profit mai ridicate, precum alimentele pentru spitale si planurile de nutritie individualizate.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.