Unul dintre jucatorii majori activi in peisajul publicitar autohton, Mercury Promotions, a decis ca, luna aceasta, sa-si completeze echipa cu patru oameni noi, acestia urmand, conform comunicatului oficial, sa ocupe posturile de AV Director, creative

Unul dintre jucatorii majori activi in peisajul publicitar autohton, Mercury Promotions, a decis ca, luna aceasta, sa-si completeze echipa cu patru oameni noi, acestia urmand, conform comunicatului oficial, sa ocupe posturile de AV Director, creative (doua posturi) si account executive. Prima pe lista Mercury este Oana Venat, care ocupa, de la jumatatea lunii martie, pozitia de AV Director in cadrul companiei. Venind cu o experienta de peste 6 ani in productia AV, aceasta a fost membra a echipei DDB Bucuresti, unde a pus bazele departamentului de productie AV. In ceea ce priveste proiectele derulate pana acum, Oana Venat a participat la o serie de evenimente marcante din industrie, precum Festivalul International de Film DaKINO, SaKaDaT, Festivalul Filmului Turcesc, Marca Inregistrata, Zona Publicitara etc.
Considerandu-se un om realist, care nu crede in "miraje", noul AV Director al agentiei declara ca, "oriunde ai fi, rigoarea si bucuria muncii sunt singurele care iti dau adevarata valoare". In ceea ce priveste atitudinea sa fata de noul post pe care il va ocupa, aceasta subliniaza: "Cred in meserie si, oricare ar fi aceea, incerc sa ma perfectionez mereu, nu atat pentru confortul meu, cat pentru a ajuta o echipa sa realizeze ceea ce isi propune".

Copy-writer si art director cu experienta: 3 si 6 ani

La categoria "creative", Mercury isi deschide portile pentru un copy-writer cu o experienta de 3 ani in publicitate, Elena Negrescu, care si-a inceput cariera in domeniu ca free-lancer pentru Facultatea de comunicare "David Ogilvy". Dupa ce a ocupat primul sau post de copywriter in cadrul Violet Advertising, a trecut apoi la Grey Worldwide si Brands&Bears. In ceea ce priveste conturile pe care a lucrat, de mentionat sunt Vincon Vrancea, Unicef, Neoset, Kent, Ford si Procter & Gamble. Despre domeniul in care a ales sa lucreze, Elena este de parere ca acesta "este unicul job in care ceea ce faci si ceea ce crezi merg mana in mana si niciodata nu functioneaza una fara cealalta. Cel putin pentru mine.
In rest, conteaza foarte mult sa te afli intr-un loc unde ai ce invata si la fel de mult conteaza sa iti sustii o idee in care crezi pana in panzele albe". In completarea anilor petrecuti in advertising vine si o experienta editoriala, dupa ce a scris pentru publicatii precum 22, Tabu si Academia Catavencu.
Pe partea de art direction, Diana Serban este un alt nou membru cu experienta (de 6 ani) in publicitate al Mercury, dupa ce a lucrat la Bozell si Icon Advertising. Absolventa a sectiei de grafica a Facultatii de Arte Plastice, Diana Serban este de parere ca "nimeni nu ajunge mai sus de propriile aspiratii", fapt pentru care isi propune mereu sa atinga tinte cat mai inalte. In acest context, optiunea pentru Mercury Promotions nu face decat sa dovedeasca, o data in plus, interesul pentru tot ceea ce tine de comunicare.

Un nou account pentru brandul Peroni al Ursus Breweries

Pe postul de account executive, Ioana Preda vine la Mercury in urma unei experiente de doi ani in marketing, in cadrul Anchor Group, si a unui an de experienta in publicitate, in cadrul Ogilvy 141. Dupa ce a coordonat brandul Pall Mall al BAT, Ioana se ocupa acum de brandul Peroni al Ursus Breweries. In contextul turnurii inregistrate in ultima perioada de cariera sa, noul account al Mercury declara: "Intrarea mea in publicitate, acum un an, a fost conjucturala, dar de bun augur. Formatia de marketing intr-o companie multinationala a constituit o baza solida. Acum sunt convinsa ca lucrul intr-o agentie e ceea ce imi doresc sa fac in urmatorii ani. Sunt o persoana dinamica si imi place sa cunosc in permanenta lucruri, idei si oameni noi. Din fericire, pozitia mea actuala la Mercury imi ofera aceste avantaje din plin".


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.