"Nu e publicitate sa anuntati ca anumite companii au facut ceva. Nu va mai temeti de publicitate, ca stim toti ce inseamna asta", a anuntat presedintele CNA, Ralu Filip. "As vrea sa corelam campaniile cu ce am decis in ceea ce priveste stirile: cand apare o companie intr-o campanie e OK, atata timp cat pui firma si nu un produs al tau care e pe piata", a spus Ralu Filip in sedinta de joi.
El a precizat ca in campanii va fi acceptata numirea companiilor, inclusiv Orange sau Vodafone, fara ca acest lucru sa mai fie sanctionat, deoarece nu mai este considerat reclama mascata. "Daca nu deschizi usa la chestiunea aceasta, nu poti sa ai sponsori", a explicat Filip.
Decizia s-a luat in urma unei intalniri intre soprana Felicia Filip si membrii CNA, pentru discutii cu privire la o campanie sociala cu scop educational, pe care aceasta intentioneaza sa o demareze, si care beneficiaza de sprijin financiar din partea unei companii din Brasov, numita Metal Plast. Potrivit Feliciei Filip, compania va fi mentionata in spoturile TV ce vor fi difuzate pe posturi in regim de campanie sociala.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de asigurări NN
Sursa: futurebanking.ro
-
Evenimentele astrologice din mai ne învață cele mai frumoase lecții de până...
Sursa: kudika.ro
-
Allen Coliban: La Brașov este o coalizare a contracandidaților, dar nu în...
Sursa: wall-street.ro