"Nu e publicitate sa anuntati ca anumite companii au facut ceva. Nu va mai temeti de publicitate, ca stim toti ce inseamna asta", a anuntat presedintele CNA, Ralu Filip. "As vrea sa corelam campaniile cu ce am decis in ceea ce priveste stirile: cand apare o companie intr-o campanie e OK, atata timp cat pui firma si nu un produs al tau care e pe piata", a spus Ralu Filip in sedinta de joi.
El a precizat ca in campanii va fi acceptata numirea companiilor, inclusiv Orange sau Vodafone, fara ca acest lucru sa mai fie sanctionat, deoarece nu mai este considerat reclama mascata. "Daca nu deschizi usa la chestiunea aceasta, nu poti sa ai sponsori", a explicat Filip.
Decizia s-a luat in urma unei intalniri intre soprana Felicia Filip si membrii CNA, pentru discutii cu privire la o campanie sociala cu scop educational, pe care aceasta intentioneaza sa o demareze, si care beneficiaza de sprijin financiar din partea unei companii din Brasov, numita Metal Plast. Potrivit Feliciei Filip, compania va fi mentionata in spoturile TV ce vor fi difuzate pe posturi in regim de campanie sociala.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Cum să trimiți cele mai sexy sms-uri care îl vor face să se gândească la tine...
Sursa: kudika.ro