BRD-Groupe Societe Generale a facut plangere penala privind tentativele de frauda prin internet asupra clientilor serviciului de Internet banking al bancii si a sesizat Yahoo, pentru blocarea site-urilor. Mai multi utilizatori ai serviciilor e-mail
BRD-Groupe Societe Generale a facut plangere penala privind tentativele de frauda prin internet asupra clientilor serviciului de Internet banking al bancii si a sesizat Yahoo, pentru blocarea site-urilor. Mai multi utilizatori ai serviciilor e-mail au primit, ieri, pentru a treia oara in circa o saptamana, mesaje similare cu cele de tip „phishing“, prin care clientii serviciului Internet banking al BRD-Groupe Societe Generale sunt solicitati, aparent de catre banca, sa furnizeze date confidentiale.

„Exista proceduri stabilite pentru astfel de cazuri. S-au facut cereri de blocare ale site-urilor, toate fiind gazduite de Yahoo. De asemenea, am facut plangere penala si vor fi demarate cercetari pentru a descoperi persoanele aflate in spatele tentativei de frauda“, a declarat purtatorul de cuvant al BRD, Traian Traicu, citat de Mediafax. Acesta considera ca atacurile mai numeroase fata de cele impotriva altor institutii de credit isi gasesc explicatia in faptul ca BRD are cea mai mare baza de clienti pentru serviciul de Internet Banking.


Despre autor:

Gardianul

Sursa: Gardianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.