Principal Company, producatorul Salonta, estimeaza pentru anul in curs o crestere a vanzarilor de 50% fata de nivelul de circa sase milioane de euro inregistrat anul trecut, pe fondul lansarii de noi produse si extinderii ariei de distributie. "Mizam
Principal Company, producatorul Salonta, estimeaza pentru anul in curs o crestere a vanzarilor de 50% fata de nivelul de circa sase milioane de euro inregistrat anul trecut, pe fondul lansarii de noi produse si extinderii ariei de distributie. "Mizam pe o evolutie a vanzarilor de peste 50%, care se va datora atat continuarii comunicarii eficiente cu consumatorii, maririi numarului de magazine in care suntem prezenti si lansarii de produse noi", a declarat Radu Dumitrescu, brand manager in cadrul firmei.
Salonta este lider in Romania pe segmentul mezelurilor crud-uscate, unde detine in prezent 12,6% din piata de profil. Potrivit unui comunicat al firmei, vanzarile companiei au crescut la sfarsitul lui 2006 cu peste 75%, in comparatie cu aceeasi perioada a anului precedent.
Pentru anul in curs, Principal Company si-a bugetat investitii de un milion de euro in cresterea capacitatii de productie la fabrica din Salonta, judetul Sibiu, specializata in productia de mezeluri crud-uscate.
Principal Company mai detine o fabrica de mezeluri in comuna Filipestii de Padure, judetul Prahova, specializata in producerea mezelurilor fierte si afumate. Cifra de afaceri pentru anul 2006 a companiei Principal Company a fost de 15 mil. euro. Potrivit lui Radu Dumitrescu, ponderea brandului Salonta din cifra de afaceri raportata de Principal Company anul trecut a fost de aproximativ 40%. Pentru anul in curs, compania preconizeaza dublarea afacerilor.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.