Subsidiara din Romania a producatorului austriac de profile din PVC Schonline preconizeaza ca va inregistra in acest an vanzari de peste 20 de milioane de euro, nivel dublu fata de cel din 2006, a declarat directorul de vanzari al companiei, Robert V
Subsidiara din Romania a producatorului austriac de profile din PVC Schonline preconizeaza ca va inregistra in acest an vanzari de peste 20 de milioane de euro, nivel dublu fata de cel din 2006, a declarat directorul de vanzari al companiei, Robert Veza.
"Cererea de profile din PVC a fost foarte mare anul trecut, cand vanzarile noastre s-au dublat de la cinci la peste zece milioane de euro si estimam ca acest trend se va mentine si in 2007", a afirmat Veza, informeaza Mediafax.
Compania a intrat pe piata romaneasca in 2005, ca importator si distribuitor de profile, utilaje si accesorii pentru fabricarea tamplariei din PVC. Cresterea vanzarilor companiei se datoreaza diferentelor dintre produsele firmei fata de alte profile de pe piata, dar si sprijinului acordat de companie micilor producatori din Romania, odata cu intrarea pe piata, potrivit lui Veza.
"Am mizat foarte mult pe ajutorul acordat micilor intreprinzatori, carora le-am livrat atat produse, cat si know-how-ul necesar realizarii lor, iar acest lucru ne-a ajutat la consolidarea retelei de clienti", a spus Veza.
Compania detine 30 de depozite, cu suprafete cuprinse intre 200 si 3.000 de metri patrati, in mai multe orase si colaboreaza cu 200 de producatori, sustinand ca numarul acestora va creste pana la finele anului la peste 250. Firma va finaliza in acest an constructia unui centru administrativ si a unui depozit in localitatea Sinesti, amplasate in zona soselei Bucuresti - Urziceni.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.