Compania Atlas Distribution preconizeaza ca va inregistra in acest an o cifra de afaceri de 47 de milioane de euro, in crestere cu 45% fata de nivelul de 32 de milioane de euro din 2006, in special ca urmare a dezvoltarii pietei constructiilor. Compa
Compania Atlas Distribution preconizeaza ca va inregistra in acest an o cifra de afaceri de 47 de milioane de euro, in crestere cu 45% fata de nivelul de 32 de milioane de euro din 2006, in special ca urmare a dezvoltarii pietei constructiilor. Compania cu actionariat elen este prezenta pe piata romaneasca din 1994, cu trei divizii, de productie si distributie a materialelor de constructii, logistica si distributie de echipamente electronice. "Cresterea spectaculoasa a economiei romanesti va determina majorarea afacerilor companiei noastre. Dezvoltarea sectorului constructiilor si in special a utilizarii tehnologiilor noi ne fac sa credem ca vanzarile produselor noastre vor atinge tinta propusa", declara directorul de dezvoltare al firmei, Dimitris Nikolakis, informeaza Mediafax. Vanzarile de materiale de constructii, respectiv vopsele, adezivi si sisteme de termo si hidroizolatii, au reprezentat anul trecut peste 20 de milioane de euro. Ponderea cea mai importanta in totalul vanzarilor a fost ocupata de segmentul comercial, cu circa 70%, potrivit lui Nikolakis. Firma a investit 5,5 milioane euro pentru constructia unei fabrici de polistiren expandat in zona de nord a Capitalei. Unitatea are o capacitate de productie de 150.000 metri cubi anual si va incepe productia in acest an. Potrivit estimarilor proprii, compania detine o cota de 30% din piata romaneasca de polistiren expandat. Atlas are o retea proprie de distributie in Timisoara, Constanta, Brasov, Iasi, Cluj-Napoca, Craiova, Braila, Galati si intentioneaza sa extinda numarul distribuitorilor in 2007. De asemenea, compania mai detine o fabrica de vopsele si tencuieli decorative, precum si doua depozite, unul de 2.000 mp, in care isi desfasoara activitatile, si celalalt, cu o suprafata de 22.000 mp, inchiriat altor companii. In acest an, firma va investi aproximativ un milion de euro pentru promovarea produselor, investitiile totale ale companiei de la intrarea pe piata romaneasca totalizand 30 de milioane de euro.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.