Pasajul Basarab s-a suit, de ieri, cu picioarele pe nervii  bucurestenilor. In schitele scoase la inaintare, acest mega-proiect parea pe cat de blajin, pe atat de util orasului, dar situatia din teren e cu totul altfel. In Regie, coloanele inte
Pasajul Basarab s-a suit, de ieri, cu picioarele pe nervii bucurestenilor. In schitele scoase la inaintare, acest mega-proiect parea pe cat de blajin, pe atat de util orasului, dar situatia din teren e cu totul altfel. In Regie, coloanele interminabile de masini, din care soferii ies prin geamurile portierelor ca sa se injure intre ei, sunt exemplul viu ca pasajul va fi un cosmar. Care se va prelungi, conform scriptelor, doi ani de-acum incolo.

Daca a fost sau nu nevoie de constructia acestui pasaj, care blocheaza orasul, numai Dumnezeu si primarul Videanu pot spune. Cauza o cunoastem cu totii: Bucurestiul este taiat in doua de liniile de cale ferata care intra in inima targului. De altfel, se poate spune ca suntem singura capitala europeana in care gara nu isi are locul ei, undeva la periferie. Sau in centru, dar cu accesul prin subteran. Tributari acestei realitati, alesii locali au scornit o solutie care a devenit chiar slogan electoral. Ridicarea unui pod, insa, va fi doar un compromis.


Despre autor:

Gardianul

Sursa: Gardianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.