Daca a fost sau nu nevoie de constructia acestui pasaj, care blocheaza orasul, numai Dumnezeu si primarul Videanu pot spune. Cauza o cunoastem cu totii: Bucurestiul este taiat in doua de liniile de cale ferata care intra in inima targului. De altfel, se poate spune ca suntem singura capitala europeana in care gara nu isi are locul ei, undeva la periferie. Sau in centru, dar cu accesul prin subteran. Tributari acestei realitati, alesii locali au scornit o solutie care a devenit chiar slogan electoral. Ridicarea unui pod, insa, va fi doar un compromis.
Despre autor:
Sursa: Gardianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Iveco are un nou șef care a lucrat în trecut pentru Volvo și Daimler-Chrysler
Sursa: wall-street.ro