In privinta volumului de vanzari, cota supermarketurilor a ajuns la 18,2% in 2006, fata de 12,1% in 2005, iar ca valoare a crescut anul trecut la 22,1% fata de 15% cota raportata in 2005. Supermarketurile au luat din cota de piata a chioscurilor si magazinelor alimentare de proximitate. Volumul van-zarilor prin intermediul chioscurilor a scazut anul trecut la 9%, de la 11,% in 2005, iar valoarea acestora s-a redus la 7% de la 8,5%, potrivit studiului MEMRB.
Despre autor:
Sursa: Cronica Romana
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Italia introduce detenția pe viață pentru femicid
Sursa: kudika.ro