Profitul net al Audi, divizie a Volkswagen, a avansat cu 63% in 2006, la 1,34 miliarde de euro, al unsprezecelea castig record consecutiv, iar grupul auto a revizuit in crestere, cu 100.000 de unitati, estimarile privind vanzarile in anul 2015, la 1,
Profitul net al Audi, divizie a Volkswagen, a avansat cu 63% in 2006, la 1,34 miliarde de euro, al unsprezecelea castig record consecutiv, iar grupul auto a revizuit in crestere, cu 100.000 de unitati, estimarile privind vanzarile in anul 2015, la 1,5 milioane de automobile, transmite Reuters.
Profitul inainte de impozitare s-a plasat la 1,95 miliarde de euro, in crestere cu 49% fata de rezultatul aferent anului 2005, iar rentabilitatea capitalului a avansat la 14,2%, de la 9,7% in anul anterior, depasind obiectivul conducerii, privind un nivel de 10%.
Veniturile Audi au urcat cu 17% in 2006, la 31,14 miliarde de euro, iar volumul vanzarilor a fost de 905.188 de unitati, cu 9% peste numarul de unitati comercializate in 2005.
Cresterea vanzarilor va fi influentata de dezvoltarea operatiunilor din strainatate si de lansarea unor noi modele, inclusiv modelul A5 coupe, care va fi prezentat saptamana viitoare, la salonul auto de la Geneva. Totodata, directorul general al Audi, Rupert Stadler, a declarat, pentru Reuters, ca spera in lansarea unui nou model de dimensiuni reduse, inainte de sfarsitul deceniului.
Audi prognozeaza ca volumul vanzarilor anuale va depasi un milion de unitati, pana in 2008.
Principalii competitori ai companiei, BMW si Mercedes Car Group, divizie a DaimlerChrysler, au consemnat, anul trecut, vanzari de 1,37 milioane de unitati, respectiv 1,26 milioane de automobile.
Rezultatele financiare din 2006 au fost influentate de comercializarea unor vehicule mai profitabile, iar compania a lansat 12 modele noi sau imbunatatite.
Audi a consemnat vanzari record in 41 de tari, inclusiv Germania, unde detine o cota de piata de 7,6%, dar cel mai rapid avans a fost raportat in China.
Stadler anticipeaza ca producatorii auto nu vor fi obligati sa reduca emisiile medii de dioxid de carbon la 120 de grame pe kilometru, conform unei propuneri a Comisiei Europene, intrucat se va ajunge la un compromis.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.