Aroma de grapefruit este una dintre cele mai apreciate de catre consumatorii romani, anul trecut aceasta reprezentand 2,6% din totalul pietei de bauturi carbonatate si 7,5% din totalul pietei de bauturi carbonatate cu arome de fructe, potrivit studi
Aroma de grapefruit este una dintre cele mai apreciate de catre consumatorii romani, anul trecut aceasta reprezentand 2,6% din totalul pietei de bauturi carbonatate si 7,5% din totalul pietei de bauturi carbonatate cu arome de fructe, potrivit studiilor realizate de compania specializata in cercetarea de piata MEMRB.
Pentru a se ghida dupa tendintele pietei, Coca-Cola a lansat noua Fanta Pink Grapefruit, care isi propune sa completeze gama de arome a marcii Fanta, Fanta World fiind conceptul sub care se pot experimenta noi produse cu arome exotice din tari indepartate, combinand gustul de fructe cu elemente reprezentative ale fiecarei tari.
"Segmentul bauturilor racoritoare carbonatate reprezinta aproape jumatate din totalul pietei de bauturi racoritoare fara alcool, acesta inregistrand o crestere de 9% fata de 2005 conform raportului Canadean, ceea ce reflecta faptul ca, la fel ca peste tot in lume, si consumatorii romani sunt mereu in cautare de nou. Fanta este un brand care aduce pe piata bauturilor racoritoare noi arome, ambalaje sau campanii publicitare captivante", a afirmat Andreia Nastase, Flavors Brand Manager Coca-Cola Romania si Moldova.
Produsa pentru prima oara in Germania acum 60 de ani, Fanta este prezenta in peste 200 de piete din intreaga lume.
In Romania, Fanta Portocale a fost cea de-a doua bautura racoritoare introdusa pe piata dupa Coca-Cola.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.