Pentru a se ghida dupa tendintele pietei, Coca-Cola a lansat noua Fanta Pink Grapefruit, care isi propune sa completeze gama de arome a marcii Fanta, Fanta World fiind conceptul sub care se pot experimenta noi produse cu arome exotice din tari indepartate, combinand gustul de fructe cu elemente reprezentative ale fiecarei tari.
"Segmentul bauturilor racoritoare carbonatate reprezinta aproape jumatate din totalul pietei de bauturi racoritoare fara alcool, acesta inregistrand o crestere de 9% fata de 2005 conform raportului Canadean, ceea ce reflecta faptul ca, la fel ca peste tot in lume, si consumatorii romani sunt mereu in cautare de nou. Fanta este un brand care aduce pe piata bauturilor racoritoare noi arome, ambalaje sau campanii publicitare captivante", a afirmat Andreia Nastase, Flavors Brand Manager Coca-Cola Romania si Moldova.
Produsa pentru prima oara in Germania acum 60 de ani, Fanta este prezenta in peste 200 de piete din intreaga lume.
In Romania, Fanta Portocale a fost cea de-a doua bautura racoritoare introdusa pe piata dupa Coca-Cola.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Tigers Summit 2024: România în viziunea a trei investitori locali
Sursa: start-up.ro
-
Women TechEU, granturi pentru startup-uri cu femei fondator. Înscrieri deschise
Sursa: green.start-up.ro
-
SGR la Kaufland: retailerul oferă încă o dată valoarea voucherului cu...
Sursa: retail.ro
-
Iubirea va veni în viața ta atunci când nu te vei mai uita în trecut, la...
Sursa: garbo.ro
-
Darurile Marelui Benefic pentru fiecare zodie în parte: Ce binecuvântări a...
Sursa: kudika.ro
-
Topul fondurilor de investiții românești în 2024. Dobânzile bancare au fost...
Sursa: wall-street.ro