Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania a primit pana miercuri, la termenul limita, sapte oferte din partea unor firme si consortii privind proiectul de constructie a primului segment, de 19,5 kilometri, al autostrazii Bucu
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania a primit pana miercuri, la termenul limita, sapte oferte din partea unor firme si consortii privind proiectul de constructie a primului segment, de 19,5 kilometri, al autostrazii Bucuresti-Ploiesti. Trei companii au despus oferte individuale.
Printre acestea se numara compania Lena din Portugalia, inaintand o oferta de 556,1 milioane lei, firma greceasca Aktor, cu o oferta a carei valoare atingea un nivel de 553,8 milioane lei si Vegyepszer din Ungaria, cu o oferta de 773,9 milioane lei, a declarat, miercuri, agentiei Mediafax, directorul general al Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania, Dorina Tiron.
Celelalte patru oferte au fost depuse de consortiile Pizzarotti-Tirrena Scavi din Italia, cu o oferta in valoare de 514,6 milioane lei, Colas Romania-Consilier Construct - 533,4 milioane lei, Euroconstruct-UMB Spedition-PA&CO-Comaxa - 589,1 milioane lei, respectiv Max Bogl-Astaldi-Technologica - 744,9 milioane lei. Sumele nu includ Taxa pe Valoarea Adaugata. Totodata, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania ar putea aproba, inceperea lucrarilor pe cealalta sectiune a autostrazii, de la km 19,5 la Ploiesti. Asocierea dintre firmele Euroconstruct, Spedition UMB, PA&CO International si Comaxa a fost desemnata in luna septembrie a anului trecut castigator al licitatiei pentru constructia tronsonului de autostrada de la kilometrul 19,5 la Ploiesti, dupa ce a oferit cel mai mic pret, de 200 milioane de euro.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.