Noul director general al Hotelului InterContinental Bucuresti, Jonathan Soper, si-a anuntat intentia de a creste cifra de afaceri cu 10-15% fata de anul trecut, cand a inregistrat un nivel de 13 milioane de euro.
"Prin capacitatea de camere, InterContinental Bucuresti este unul dintre hotelurile mari din lantul InterContinental Hotels Group. Ca urmare a procesului de renovare, in acest moment doar 283 de camere sunt disponibile. Din cauza acestei capacitati reduse, cifra de afaceri pe 2006 a fost de 13 milioane de euro, cu o crestere de 55% fata de 2005", a precizat Soper la sfarsitul lunii trecute.
Hotelul are o capacitate totala de 423 de camere, dintre care 140 sunt in renovare. Procesul de modernizare a spatiilor interioare a inceput in urma cu 2-3 ani si s-a desfasurat pe etape, pentru a permite mentinerea hotelului in circuitul turistic. Lucrarile ar putea fi finalizate in circa doi ani, cand InterContinental va avea aproximativ 400 de camere operationale, dupa ce o parte dintre vechile spatii de cazare ar putea fi transformate in birouri. In afara acestor investitii, anul trecut au fost finalizate proiectele de amenajare a unui nou restaurant, Madrigal Steak House, si a unui restaurant pentru angajati, valoarea totala a costurilor fiind de 160.000 de euro. "In perioada urmatoare vom finaliza planul renovarii majore a hotelului, plan care acopera camerele de oaspeti, barul, restaurantele, spatiul de conferinte si zona de operatiuni a hotelului", a afirmat Soper. InterContinental Bucuresti, clasificat la cinci stele, a inregistrat anul trecut un grad mediu de ocupare de 60%. Totodata, inainte de deducerea cheltuielilor non-operationale, profitul operational se incadra in marginile internationale, situandu-se la circa 35%.
"Pentru 2007, avem in vedere un grad de ocupare de 65% raportat la 283 de camere. In ceea ce priveste clientela, 95% dintre cei care aleg InterContinental Bucuresti sunt straini", a spus Soper.
Lantul InterContinental Hotels este prezent in Romania si prin intermediul marcii Crowne Plaza, fiind interesat si de extinderea pe piata cu alte branduri, precum Holiday Inn si Express by Holiday Inn.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro