Unul dintre cei mai expansivi retaileri patrunsi pe piata autohtona, Kaufland, inaugureaza astazi cea de-a nouasprezecea unitate din Romania. Noul hipermarket se deschide la Turda pe un teren de aproximativ 22.100 mp, in urma unei investitii totale d
Unul dintre cei mai expansivi retaileri patrunsi pe piata autohtona, Kaufland, inaugureaza astazi cea de-a nouasprezecea unitate din Romania. Noul hipermarket se deschide la Turda pe un teren de aproximativ 22.100 mp, in urma unei investitii totale de 7,5 mil. euro. Suprafata totala a magazinului este de 5.350 mp si va oferi clientilor sai 355 de locuri de parcare.
Pana in prezent, Kaufland a investit in Romania aproximativ 270 de mil. euro si a creat aproximativ 4.150 de noi locuri de munca, la sediul central, in magazine, precum si la noul depozit central situat in Parcul Industrial Ploiesti.
Intrarea Kaufland pe piata romaneasca a avut loc pe 13 octombrie, prin deschiderea primului hipermarket in Bucuresti, in zona Bucur Obor. Divizia Kaufland face parte din concernul Lidl & Schwarz Co&KG. Grupul Schwarz, cu peste 166.000 de angajati in intreaga Europa, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 40 de miliarde de euro. Concernul Kaufland este reprezentat de peste 750 de magazine in sapte tari europene. In luna martie a acestui an a fost deschis si in Bulgaria primul magazin Kaufland, se arata intr-un comunicat. Kaufland se ghideaza dupa principiul "totul sub acelasi acoperis", oferind produse variate, care acopera tot necesarul zilnic. Oferta cuprinde de la marca proprie K-Classic, pana la produse oferite de producatorii regionali si produse de marca. Un punct forte pentru Kaufland il reprezinta departamentul de produse proaspete.
In afara de oferta alimentara, Kaufland ofera produse din domeniile menaj, sticlarie, portelan, textile, electrice, papetarie, jucarii, articole de sezon si pentru petrecerea timpului liber. Departamentul de legume si fructe ofera o gama larga de fructe si legume din tara, articole de sezon, dar si produse exotice din tari indepartate. Departamentul de produse proaspete cu servire asistata cuprinde peste 500 de articole din Romania, inclusiv specialitati regionale, si este completat cu un raion de lactate, ce cuprinde atat specialitati romanesti, cat si internationale.
Retailerul ofera si specialitati de panificatie ce se coc in magazin de mai multe ori pe zi.
Politica magazinelor Kaufland se bazeaza pe o paleta agresiva de preturi.
Kaufland pune la dispozitia clientilor sai o cladire moderna si promoveaza pastrarea si protectia mediului, folosirea sistemelor de ambalare returnabile.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.