Principalul factor al acestei cresteri il reprezint
Principalul factor al acestei cresteri il reprezinta achizitionarea de catre grupul unguresc a retelei Shell Romania, dar si majorarea vanzarilor cu 13% pentru fiecare benzinarie, se arata in raportul financiar al grupului petrolier ungar.
"Vanzarile din magazinele noastre au crescut de asemenea cu 24,4%, mai rapid decat cresterea cererii de bunuri de consum a Romaniei de 10% in 2006, comparativ cu 2005", se spune in raportul preliminar al companiei.
Grupul a incheiat anul trecut cu 120 de benzinarii, cu 19 mai putin fata de trimestrul al treilea din 2006. Romania a ramas a treia piata dupa numarul unitatilor, in urma Slovaciei si Ungariei. Cele 19 benzinarii au fost transferate catre Petrom, conform acordului anterior.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro