Vanzarile de combustibil ale Mol din Romania au crescut cu 26,3% in 2006 fata de anul anterior, iar cota de piata pe sectorul retail a atins 14,4%, conform datelor preliminare ale companiei.
Principalul factor al acestei cresteri il reprezint
Vanzarile de combustibil ale Mol din Romania au crescut cu 26,3% in 2006 fata de anul anterior, iar cota de piata pe sectorul retail a atins 14,4%, conform datelor preliminare ale companiei.
Principalul factor al acestei cresteri il reprezinta achizitionarea de catre grupul unguresc a retelei Shell Romania, dar si majorarea vanzarilor cu 13% pentru fiecare benzinarie, se arata in raportul financiar al grupului petrolier ungar.
"Vanzarile din magazinele noastre au crescut de asemenea cu 24,4%, mai rapid decat cresterea cererii de bunuri de consum a Romaniei de 10% in 2006, comparativ cu 2005", se spune in raportul preliminar al companiei.
Grupul a incheiat anul trecut cu 120 de benzinarii, cu 19 mai putin fata de trimestrul al treilea din 2006. Romania a ramas a treia piata dupa numarul unitatilor, in urma Slovaciei si Ungariei. Cele 19 benzinarii au fost transferate catre Petrom, conform acordului anterior.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.