Cateva dintre produsele comercializate de Napolact vor capata un nou nume, de procesul de rebranding ocupandu-se agentia Propaganda, dupa cum informeaza comunicatul transmis de aceasta, remis NewsIn. Printre cele sase produse care vor iesi cu o fata

Cateva dintre produsele comercializate de Napolact vor capata un nou nume, de procesul de rebranding ocupandu-se agentia Propaganda, dupa cum informeaza comunicatul transmis de aceasta, remis NewsIn. Printre cele sase produse care vor iesi cu o fata schimbata din campania initiata de Napolact se numara iaurtul Extra, care se va numi Zdravan, iaurtul Clasic, care va deveni Numa' Bun, si smantana Napoca, care va capata numele Gospodar. De asemenea, iaurtul Napoca va deveni Usurel, iar smantana care inainte nu avea un nume propriu se va numi Prima.
Schimbarea de nume si de identitate a produselor va fi semnalata la nivel vizual prin modificarea ambalajelor acestora. Transformarea nu se reduce insa la aceste elemente, promovarea urmand sa se realizeze de acum incolo sub un alt concept de brand, ce are la baza legatura cu trecutul. In legatura cu aceasta, Adriana Tuluca, director executiv al agentiei Propaganda, a declarat: "Noul slogan 'Ca odinioara' si pozitionarea la care am ajuns, axata pe traditie, sintetizeaza credo-ul dintotdeauna al acestei companii, ale carei origini sunt atestate documentar inca din 1905".

Campania de promovare va merge atat pe ATL, cat si pe BTL

Campania de imagine prin care Napolact isi va promova produsele rebranduite va fi una complexa, incluzand atat reclame difuzate pe TV sau tranzit (mijloace de transport in comun), cat si POSMs (point of sale materials=materiale de informare la punctele de vanzare). De asemenea, vor exista machete de presa in media locala, iar campania va fi sustinuta si de evenimente de BTL. In ceea ce priveste spotul TV, intitulat "Marturia", acesta a fost filmat la sfarsitul anului 2006 de casa de productie Trilogy, coloana sonora fiind semnata de artistul Dumitru Farcas. La realizarea campaniei au participat agentia Propaganda, pe partea de creatie, alaturi de Starcom (Leo Burnett) pe media si de Ogilvy PR pentru relatii publice.
De precizat este faptul ca brandul Napolact face parte din portofoliul companiei Friesland Romania, care este cel mai mare producator de pe piata laptelui de consum din Romania, inregistrand o cifra de afaceri de 105 milioane de euro pe 2006, cu 15% mai mult decat in 2005. Potrivit declaratiilor din decembrie a directorului general Friesland Foods Romania, Gerbrant de Boer, aceasta crestere se va mentine si in 2007. Friesland mai detine marcile internationale Oke, Dots, Completa, precum si brandul local Napoca.
Friesland Romania face parte din grupul olandez Friesland Foods si a intrat pe piata romaneasca in 2003 prin preluarea operatiunilor controlate in tara noastra de catre grupul olandez Nutricia Dairy & Drinks. Societatea Napolact are ca obiect de activitate colectarea, transportul, prelucrarea, depozitarea, conservarea si comercializarea laptelui, produselor lactate si a inghetatei si operatiuni de import-export in activitatea proprie. In prezent, compania exporta produse lactate in tarile din Uniunea Europeana, dar si in Statele Unite, Australia si Liban.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.