Comisia Europeana a prezentat, ieri, o strategie ampla privind reducerea emisiilor de dioxid de carbon ale autovehiculelor, care prevede scaderea limitelor admise, dar initiativa a fost criticata de unii producatori auto.
Conform reglementarilor, constructorii auto vor fi obligati sa reduca emisiile de dioxid de carbon ale vehiculelor noi, comercializate in UE, la un nivel mediu de 130 de grame pe kilometru, pana in 2012. In prezent, cantitatea medie se plaseaza la circa 163 de grame pe kilometru.
Directorul general al Automobile Dacia a aratat, saptamana trecuta, ca, in cazul reducerii la jumatate a taxei de prima inmatriculare, productia companiei s-ar diminua cu 30-35%, ceea ce ar putea determina si grupul francez Renault sa renunte la o serie de investitii pe piata romaneasca.
Taxa este stabilita in functie de capacitatea cilindrica a masinii, de vechime si de norma de poluare.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro