Pornind de la cercetarile recente care indicau ca site-ul YouTube este benefic retelelor TV, rezultatele ultimului studiu Harris Interactive se indreapta in directia opusa. YouTube sifoneaza vizitatorii, in mod particular pe cei greu de castigat, pre
Pornind de la cercetarile recente care indicau ca site-ul YouTube este benefic retelelor TV, rezultatele ultimului studiu Harris Interactive se indreapta in directia opusa. YouTube sifoneaza vizitatorii, in mod particular pe cei greu de castigat, precum tinerii.
Cel putin unul din trei vizitatori YouTube spun ca privesc mai putin la TV din cauza timpului petrecut online, se arata in studiul citat. In acelasi timp, utilizatorii site-ului isi petrec o perioada importanta pe chaturi, trimitand mailuri, facandu-si teme online.
Aproximativ 147 mil. de adulti americani sunt online, iar conform Harris Interactive, 4 din 10 privesc un clip pe YouTube, titreaza AdvertisingAge. Conform studiului citat, 14% dintre acestia sustin ca sunt utilizatori constanti, insemnand mai mult de 8 mil. de persoane, rezulta ca o treime din acestia, adica 2,7 mil., petrec mai putin timp la TV.
Migratia dinspre televizor inspre online este departe de a se incheia, initiatorii trendului fiind barbatii cu varste intre 18 si 24 de ani. Dintre acestia, 41% urmaresc frecvent YouTube.
Vestile pentru retelele de televiziune nu sunt doar proaste. Astfel ca 41% dintre americani urmaresc clipuri pe paginile de web ale televiziunilor. Site-urile noi vin puternic din urma, precum CNN.com, este al treilea in topul preferintelor vizitatorilor online cu 35 de procente. Veteranii nu sunt departe de podium, Yahoo atrage 25% dintre pasionatii de spoturi, Google, 24%, iar MySpace, 23%.
Doua treimi dintre adultii utilizatori de Internet urmaresc in acelasi timp programe TV si, fara discutie, apreciaza eMarketer, americanii sunt inca puternici consumatori de media online.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.