Precizand ca avioanele au fost scoase din uz, in mod gresit, la inceputul lui 2003, Berceanu a afirmat ca au fost facute demersuri la Toulouse si Frankfurt pentru revizia tehnica. "Locatiile se antameaza cu doi ani inainte si, cu chiu, cu vai, am obtinut sa le ducem in primavara", a mai spus el.
Berceanu a precizat ca fostul ministru Gheorghe Dobre a propus transferarea aparatelor la Romavia, insa ulterior s-a renuntat la idee.
Pe de alta parte, fostul director al Directiei Aviatiei Civile din Ministerul Transporturilor, Sorin Stoicescu, a spus ca nu au fost gasiti clienti interesati sa cumpere aceste avioane.
"Sunt niste bijuterii, dar nu sunt economice si nu pot face profit pentru o companie aeriana", a declarat Stoicescu.
Potrivit acestuia, cele doua avioane aveau cheltuieli de 12 milioane de euro pe an, fara sa se ridice de la sol, in cazul in care ar fi zburat cu o capacitate de peste 70%, pierderile fiind si mai mari, pentru ca trebuiau sa faca escala. In aceste conditii s-a decis conservarea lor, ceea ce implica doar cheltuieli de pana la un milion euro pe an.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro