Fratii Viorel si Ioan Micula, proprietarii European Drinks care detin, din spusele proprii, peste 2,5 milioane de metri patrati de teren in intreaga tara, dintre care circa 300.000 de metri patrati in Bucuresti, analizeaza oportunitatea de a investi
Fratii Viorel si Ioan Micula, proprietarii European Drinks care detin, din spusele proprii, peste 2,5 milioane de metri patrati de teren in intreaga tara, dintre care circa 300.000 de metri patrati in Bucuresti, analizeaza oportunitatea de a investi in domeniul imobiliar, anunta Mediafax.
"Vrem sa dezvoltam ceva pe parcurs, si poate fi vorba de locuinte, cladiri de birouri sau spatii comerciale. Analizam toate aceste oportunitati. Putem sa investim si singuri, dar suntem deschisi si unor parteneriate", a declarat Viorel Micula, presedinte al European Drinks.
El spune ca din totalul de 2,5 milioane de metri patrati de terenuri, circa doua milioane de metri patrati sunt disponibili pentru eventuale investitii imobiliare, pe restul de 500.000 de metri patrati fiind construite fabricile grupului.
"Din 1994 - 1995 am inceput sa cumparam terenuri, dar nu cu gandul de a deveni investitori imobiliari. Voiam sa le folosim pentru a construi pe ele spatii de depozitare. Avem cate 100.000 de metri patrati de teren in Timisoara si pe Litoral, avem terenuri in Alba Iulia, Targu-Jiu si Oradea. In Bucuresti detinem circa 300.000 de metri patrati de teren, dintre care 40.000 de metri patrati in zona Valea Cascadelor si 37.000 de metri patrati in vecinatatea hypermarketului Cora din cartierul Militari", a explicat Micula.
Grupul European Drinks are o cifra de afaceri anuala de peste 500 milioane euro si activitati in sectoare precum cel alimentar, productia de bauturi alcoolice si sucuri, dar si in domeniul hotelier.
Pentru 2007, European Drinks estimeaza o cifra de afaceri in crestere cu 19% fata de nivelul de anul trecut, la majorare contribuind atat investitiile pentru consolidarea brandurilor de pe piata locala, cat si exportul pe noi piete din Uniunea Europeana. Exporturile grupului s-au dublat in 2005, iar in perioada ianuarie-septembrie 2006 European Drinks a raportat o crestere de peste 50%. Grupul intentioneaza sa continue extinderea pe piete regionale, mizand pe o majorare a exporturilor de cel putin 50% in acest an.
Grupul livreaza produse in circa 20 de state, atat in UE - Cehia, Slovacia, Ungaria sau Anglia -, cat si in Orientul Mijlociu, Asia sau fostele state sovietice.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.