Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a stabilit ca va organiza la data de 31 ianuarie o intalnire cu reprezentantii asociatiilor de publicitate in care sa se discute despre obligativitatea advertiserilor de a preciza in reclame continutul alim

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a stabilit ca va organiza la data de 31 ianuarie o intalnire cu reprezentantii asociatiilor de publicitate in care sa se discute despre obligativitatea advertiserilor de a preciza in reclame continutul alimentelor.

Decizia acestei intalniri a fost luata in sedinta CNA cand
s-a discutat propunerea de reformulare a art. 136 din Codul audiovizual care spune ca ""Ilustrarea cu fructe si/sau cu portiuni vegetale nu este permisa decat in cazul in care fructele (sau parti de fruct - suc de fructe, pulpa de fruct) si/sau portiunile vegetale sunt inscrise pe eticheta produsului si se regasesc in continutul sau in proportie de minimum 4%"".

PUBLICITATE. Ralu Filip, presedintele CNA, a extins discutia si la mezeluri, produse lactate si bauturi racoritoare care beneficiaza de publicitate. El este de parere ca populatia ar trebui sa fie informata corect prin intermediul publicitatii cu privire la continutul alimentelor. Felix Tataru, reprezentant International Advertising Asociation, s-a declarat impotriva precizarii continutului produselor alimentare in spoturile publicitare, intrucat ""decizia de cumparare se ia la raft, nu in fata televizorului"". Tataru a subliniat ca aceasta decizie ii va ajuta pe producatorii care nu beneficiaza de nici un fel de reclam


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.