De curand s-au incheiat inscrierile pentru campania publicitara a Effie 2007. Castigatorul se va anunta spre sfarsitul acestei luni, si aici ar putea aparea un element-surpriza, intrucat competitia nu a fost deschisa doar agentiilor, ci si unor creativi independenti si chiar studentilor inspirati. Pentru al patrulea an de Effie se asteapta o crestere a interesului industriei, evidenta in numarul mai mare de lucrari inscrise. Felix Tataru, presedintele IAA (International Advertising Association), a raspuns la cateva intrebari privind editia de anul acesta a festivalului.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro