O perspectiva completa asupra demersului creativilor. Spre deosebire de festivalurile care premiaza in primul rand creativitatea, Effie are in vedere mai ales eficienta fiecarei campanii. Aici se castiga pe rezultate masurabile, deoarece sunt premiat
O perspectiva completa asupra demersului creativilor. Spre deosebire de festivalurile care premiaza in primul rand creativitatea, Effie are in vedere mai ales eficienta fiecarei campanii. Aici se castiga pe rezultate masurabile, deoarece sunt premiate solutiile creative care vand cel mai bine.
De curand s-au incheiat inscrierile pentru campania publicitara a Effie 2007. Castigatorul se va anunta spre sfarsitul acestei luni, si aici ar putea aparea un element-surpriza, intrucat competitia nu a fost deschisa doar agentiilor, ci si unor creativi independenti si chiar studentilor inspirati. Pentru al patrulea an de Effie se asteapta o crestere a interesului industriei, evidenta in numarul mai mare de lucrari inscrise. Felix Tataru, presedintele IAA (International Advertising Association), a raspuns la cateva intrebari privind editia de anul acesta a festivalului.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.