Nu am fi romani adevarati daca nu furam o idee de la cei care au gasit cheia succesului. Dar daca tot ne inspiram, de ce nu o facem cum trebuie? De ce emisiunile preluate sunt copii jenante ale celor de un real succes de afara? Este clar ca show-ul
Nu am fi romani adevarati daca nu furam o idee de la cei care au gasit cheia succesului. Dar daca tot ne inspiram, de ce nu o facem cum trebuie? De ce emisiunile preluate sunt copii jenante ale celor de un real succes de afara? Este clar ca show-ul dintre zarzavaturi prezentat de Ernest nu va semana in veci cu desfasurarea de forte reale a echipei americane de la „Cheaters“, ca reality-show-ul „Big Brother“, ale carui gazde au fost Andreea Raicu si Virgil Iantu (foto), nu a fost decat un spectacol ieftin. Nefericitii inselati de neveste incearca sa-si induplece consoartele cu o declaratie de dragoste la emisiunea lui Mircea Radu sau cerandu-i iertare Ralucai Moianu pentru faptele lor. La „Megastar“ avem ocazia sa ne amuzam de cei care tin cu tot dinadinsul sa ne demonstreze ce voci n-au.

Romanii au inceput sa prinda gustul reality-show-urilor. Insa nu o data s-a intamplat ca formatele importate sa nu inregistreze nici pe departe succesul scontat, iar audientele sa lase mult de dorit. Cert este ca cea mai mare parte din valoarea unui show este data de valoarea concurentilor, lucru de care trebuie sa se asigure cei care realizeaza casting-urile. Dar oare si din pricina ca publicul se asteapta la prea mult si nu primeste se ajunge la astfel de situatii? Si aici vorbim, printre altele, de sezonul al doilea al reality-show-ului „Big Brother“, care nu a mai „nascut“ nici un nume despre care sa auzim ulterior.

De ce sa-ti storci creierii sa gasesti o idee buna care sa dea nastere unei emisiuni de succes pe plaiuri mioritice cand poti foarte simplu sa furi o idee de la cei care au dat lovitura? Bine, bine, ne „inspiram“ de la cei care se pricep mai bine ca noi la divertisment, dar de ce nu o facem cum trebuie? De multe ori, emisiunile preluate de romani sunt doar copii jenante si de prost gust ale celor de afara.

Actori platiti sa se balacareasca in fata camerelor
Daca omul nu vrea sa apara la televizor, nu ai voie sa il filmezi. Privind aceasta incalcare a legii, printre cele mai putin grave care au avut loc la aceasta emisiune de-a lungul timpului, Prima TV a primit avertisment si amenda destul de mare pentru ca in cadrul emisiunii „Tradati in dragoste“ a difuzat imagini cu persoane care nu si-au dat consimtamantul sa apara la televizor. In ceea ce priveste felul cum procedeaza cei care realizeaza emisiunea cu pricina, este o lipsa de respect pentru cei care urmaresc show-ul cu detectivi de la Prima TV. Cum se poate sa minti o tara intreaga ca Maricel o insala pe Leana, cand, in realitate, cei doi nu sunt decat niste actori amatori platiti sa faca tot acest circ? Romanul de rand care nu este la curent cu „vrajelile“ din televiziuni urmaresc cu sufletul la gura deznodamantul povestii de dragoste, ba chiar mai varsa o lacrima.

Asta este calea pe care trebuie sa o urmeze emisiunea? Asa am vazut noi peste Ocean la „Cheaters“? Acolo intamplarile sunt reale, personajele nu sunt inchiriate, cu emotii si trairi adevarate, cu lacrimi neplatite si reactii dintre cele mai normale si omenesti pana la urma.

'Parteneriat>> intre Ernest si Mircea Radu
Poate ca Ernest, „tartorul“ anchetelor amoroase de la Prima, ar trebui sa faca o intelegere cu Mircea Radu, seful caravanei „Din dragoste“. Unul ar trebui sa ii desparta si celalalt sa ii impace si amandoi ar trai fericiti pana la adanci batraneti.

Curiozitatea omului de rand inseamna milioane de euro pentru televiziuni
Oamenii obisnuiti au zeci de motive pentru care isi pun viata pe tapet in fata camerelor de filmat, iar telespectatorii au alte zeci de motive pentru care ii urmaresc. Televiziunile au un singur motiv pentru care produc emisiuni ce satisfac aceste nevoi: banii. Televiziunile produc emisiuni de genul „Din Dragoste“, „Iarta-ma!“, „Tradati in dragoste“
pentru ca audienta lor inseamna bani.

Viata oamenilor, transformata intr-un produs ieftin si prost
Pentru TVR, tot una dintre casele de productie ale lui Valeriu Lazarov, Prime Time World Broadcast, realizeaza emisiunea „Iarta-ma!“, luata si ea in vizor de CNA. Este o productie sub licenta Endemol Entertainment din Olanda, cei care detin licenta si pentru „Big Brother“, un alt succes controversat la noi. Ce-i tine pe telespectatori tintuiti in fata televizorului este ideea ca si lor li s-a intamplat sau li s-ar fi putut intampla asa ceva.


Despre autor:

Gardianul

Sursa: Gardianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.