Compania GfK este castigatoarea licitatiei pentru masurarea audientei televiziunilor din Romania. Acest fapt a fost anuntat ieri, in cadrul unei conferinte de presa, de presedintele Consiliului National al Audiovizualului (CNA), Ralu Filip. GfK Roma
Compania GfK este castigatoarea licitatiei pentru masurarea audientei televiziunilor din Romania. Acest fapt a fost anuntat ieri, in cadrul unei conferinte de presa, de presedintele Consiliului National al Audiovizualului (CNA), Ralu Filip. GfK Romania va masura audientele TV in perioada 2008 - 2012. Conform Legii Audiovizualului, mandatul companiei care masoara audienta TV este de patru ani. La licitatie s-au inscris companiile Mediaresearch din Cehia, TNS-AGB International, masuratorul actual al audientei si GfK.


Despre autor:

Gardianul

Sursa: Gardianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.