Aglomeratia de la Nadlac este un fenomen obisnuit in contextul in care aceasta vama este tranzitata de tiruri, iar partea maghiara nu permite accesul in Ungaria a camioanelor de mare tonaj la sfarsit de saptamana. De aceea apar cozi kilometrice, in vreme ce la celelalte puncte de trecere a frontierei accesul in Ungaria se face foarte facil. Ieri dupa-amiaza si la Nadlac situatia s-a normalizat. O explicatie a faptului ca romanii aleg acest punct de trecere a frontierei este ca de la Nadlac mai sunt doar 50 de kilometri pana la Szeged, unde incepe autostrada europeana, pe cand de la Turnu sau Varsand distanta pana la autostrada este de 125-150 de kilometri.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Secretele unui flirt care lasă bărbații fără cuvinte
Sursa: garbo.ro
-
Ce înseamnă boho home decor și cum poate transforma un interior
Sursa: kudika.ro