Cel mai recent eveniment organizat pentru Pepsi a reusit sa fie in acelasi timp ultimul de PR notabil al lui 2006, dar si primul cu greutate al din 2007. Sub sloganul ""Dare for more"", trei marci, Pepsi, ProFm si Saga Brand, au semnat un eveniment i
Cel mai recent eveniment organizat pentru Pepsi a reusit sa fie in acelasi timp ultimul de PR notabil al lui 2006, dar si primul cu greutate al din 2007. Sub sloganul ""Dare for more"", trei marci, Pepsi, ProFm si Saga Brand, au semnat un eveniment inceput la 31 decembrie anul trecut si incheiat la 1 ianuarie, anul in curs. Totul s-a derulat de-a lungul a 500 de kilometri si cu participarea a 200 de persoane, timp de noua ore.

E vorba despre o atmosfera de zile mari creata de DJ-ii invitati si de Suie Paparude, atmosfera care a incendiat cele 8 vagoane din componenta trenului Pepsi. Sau, dupa cum spunea Michael J Wolf, despre ""publicitate live"". Din aceeasi familie de evenimente, in care brandurile se asociaza cu muzica, fac parte si de acum traditionalele caravane, concursuri si festivaluri gestionate de marci de bere precum Ursus, Timisoreana, Heineken.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.