Compania Orange a atins pragul de 8 milioane de clienti, numai in trimestrul al patrulea al acestui an cresterea bazei de clienti ai companiei fiind de 500.000, se arata intr-un comunicat al companiei.
"Orange este lider de piata atat in ceea
Compania Orange a atins pragul de 8 milioane de clienti, numai in trimestrul al patrulea al acestui an cresterea bazei de clienti ai companiei fiind de 500.000, se arata intr-un comunicat al companiei.
"Orange este lider de piata atat in ceea ce priveste numarul de clienti, cat si in ceea ce priveste valoarea veniturilor. Orange Romania intra in noul an si in Uniunea Europeana cu 8 milioane de clienti. Atingerea pragului de 8 milioane de clienti este un stimul pentru a continua eforturile de a oferi cele mai bune servicii clientilor nostri, de a imbunatati eficienta operationala si de a mari capacitatea retelei", a declarat Richard Moat, CEO Orange Romania.
Pe parcursul lui 2006, compania a inregistrat o evolutie semnificativa atat din punctul de vedere al numarului de clienti, cat si al veniturilor, care vor ajunge anul acesta la peste 1 miliard de euro. Pentru a putea mentine standardele de calitate, operatorul de telefonie mobila a facut anul acesta angajari masive, numarul angajatilor crescand la peste 2.400 fata de 2.000 de angajati cat avea la sfarsitul anului 2005.
Orange Romania a anuntat, de asemenea, ca a reusit sa-si atinga obiectivul de a extinde acoperirea 3G in 20 de orase, in completarea retelei EDGE care a fost extinsa in noiembrie la nivel national.
Pe locul doi in ierarhia telefoniei mobile din Romania se afla Vodafone, care avea, la finele lunii septembrie, 7,15 milioane de clienti, iar locul trei este ocupat de Cosmote, care a atins la inceputul acestei luni un milion de clienti.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.