Piata magazinelor do-it-yourself creste cu viteza, iar concurenta a inceput sa apara. Lupta se da intre mari lanturi internationale Praktiker, Bricostore, Mr. Bricolage si BauMax. In total exista 25 de magazine in 13 orase, iar previziunile ara

Piata magazinelor do-it-yourself creste cu viteza, iar concurenta a inceput sa apara.

Lupta se da intre mari lanturi internationale Praktiker, Bricostore, Mr. Bricolage si BauMax. In total exista 25 de magazine in 13 orase, iar previziunile arata ca astfel de complexuri vor exista in toate localitatile cu peste 1.200.000 de locuitori.

PRAKTIKER. Grupul german a deschis ieri cel de-al 3-lea magazin din Bucuresti si cel de-al 15-lea din tara. Acesta este amplasat in cartierul Vitan, valoarea investitiei fiind 10 milioane de euro.

""Noul nostru magazin are o pozitionare foarte buna in zona de sud a Bucurestiului"", a declarat Guenter Vosskaemper, director general Praktiker Romania. Tot in aceasta luna, grupul a deschis doua magazine in Satu-Mare si Braila si va mai deschide unul la Baia Mare. Reteaua cuprinde acum doua locatii in Bucuresti si cate un magazin in orasele Cluj-Napoca, Ploiesti, Timisoara, Brasov, Bacau, Oradea, Constanta, Craiova, Arad, Targu-Mures, Satu-Mare si Braila. Planurile sunt ca pana la finele lui 2008 sa existe magazine in toate orasele cu peste 1.200.000 de locuitori, spun reprezentantii companiei.

BRICOSTORE. Grupul francez are deschise sapte magazine in Romania, patru la Bucuresti si cate unul in Brasov, Ploiesti si Constanta si intentioneaza sa ajunga la peste 30 de magazine, deschizand intre trei si cinci complexe pe an. ""Vanzarile realizate in Romania ne permit sa acceleram expansiunea in aceasta tara, astfel incat in cinci ani sa deschidem inca 24 de magazine"", a spus Phillippe Bresson, presedintele grupului Bricostore, la deschiderea celui mai recent magagazin, cel de la Constanta.

NOU-VENITI. Compania austriaca BauMax a deschis in acest an doua magazine la Brasov si Sibiu. Urmeaza alte patru la Cluj-Napoca, Craiova, Tg. Mures, Ploiesti si abia in 2008 la Bucuresti. Recent intrata pe piata, compania franceza Mr. Bricolage a deschis primul sau magazin la Bucuresti, insa intentioneaza sa-si extinda reteaua cu cate doua unitati in 2007 si cu cate trei in 2008. Planurile companiei vizeaza o retea de 30 de magazine in orasele cu peste 150.000 de locuitori.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.