Avand dimensiuni ceva mai reduse decat alte masini din segmentul sau, A 200 Turbo este totusi spatioasa si practica, beneficiind la interior de luxul specific marcii germane. Dupa mai multi ani in care modelele din acest segment s-au adresat mai

Avand dimensiuni ceva mai reduse decat alte masini din segmentul sau, A 200 Turbo este totusi spatioasa si practica, beneficiind la interior de luxul specific marcii germane.

Dupa mai multi ani in care modelele din acest segment s-au adresat mai degraba familiilor tinere, Mercedes A Klasse schimba putin targetul. Aceasta masina poate raspunde cu succes pretentiilor acelora care isi doresc un autoturism rapid si adecvat aglomerarilor urbane.

ERGONOMIC. Principala caracteristica a designului lui A Klasse este, bineinteles, caroseria in trei usi. In pofida acestui lucru, spatiul de la interior nu este afectat absolut deloc. Doar accesul in masina are ceva de suferit, deoarece pasagerii care vor sa intre pe bancheta din spate nu pot face acest lucru pana in momentul in care scaunele de pe fata nu sunt rabatate. Odata ajunsi aici insa, calatorii vor constata cu placuta surpriza ca locul este mai mult decat generos, nefiind deloc nevoie sa stai cu genunchii la gura, asa cum se intampla la alte marci care au construit pe acelasi segment. Ca de obicei, o alta trasatura caracteristica Mercedes este atentia acordata detaliilor de constructorul german, lucru valabil atat la interior, cat si la exterior.

SPORTIVA. Cea mai performanta versiune a lui A Klasse este 200 Turbo, al carei motor de 2.034 cmc dezvolta 193 CP, ceea ce induce masinii un comportament sportiv. Atunci cand este piscata mai tare pedala de acceleratie, raspunsul masinii este unul pe masura. Transmisia este automata, in sapte rapoarte (7GTRONIC), ultimul raport aratandu-si utilitatea in cazul drumurilor lungi. In regim de autostrada, A 200 Turbo are o medie a consumului care se situeaza sub 10 litri la 100 km, iar acest lucru in conditiile abordarii unor viteze destul de ridicate. Avizati de problemele cu care s-a confruntat precedenta generatie in privinta stabilitatii, constructorii au imbunatatit sensibil acest aspect. Puntea fata pastreaza foarte bine aderenta si, in pofida inaltimii masinii, aceasta se comporta peste asteptari in cazul abordarii unor viraje mai stranse. Daca tot am vorbit despre cea mai performanta versiune, A 200 Turbo, trebuie spus ca pretul CIP al acesteia este de 19.600 euro, ceea ce reprezinta oricum mai mult decat o alternativa care are sub capota un motor diesel si este totodata echipata integral.

DATE TEHNICE


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.