Noul model Epica de la Chevrolet - nava amiral - beneficiaza de cifre tehnice impresionante pentru o masina din categoria sa. Motorul este un V6 de 2 litri, cu 24 de supape, ce furnizeaza 140 de cai putere si dezvolta un cuplu maxim de 195 Nm. Masina
Noul model Epica de la Chevrolet - nava amiral - beneficiaza de cifre tehnice impresionante pentru o masina din categoria sa. Motorul este un V6 de 2 litri, cu 24 de supape, ce furnizeaza 140 de cai putere si dezvolta un cuplu maxim de 195 Nm. Masina ajunge la 100 km in 9,9 secunde si dispune de un sistem de transmisie de tip manual. Puntea fata este de tip bare McPherson, iar franele fata sunt cu disc ventilat de 278 mm, in timp ce franele spate sunt cu disc solid de 276 mm. In ceea ce priveste sistemul ABS, acesta dispune de 4 canale si 4 senzori. Berlina Chevrolet dispune de jante de 16 mm din aliaj si are o viteza maxima operativa de 207 km/h. Masina poate fi livrata in mai multe combinatii de culori pornind de la Mica si terminand cu Solid si Metalizat.
In ceea ce priveste dimensiunile masinii, acestea sunt bine calibrate. Astfel lungimea este de 4.805 mm, latimea de 1.810 mm, inaltimea de 1.450 mm iar ampatamentul de 2.700 mm. Berlina Chevrolet dispune de o masa proprie de 1.460 kg si de o masa maxim autorizata de 1.945 kg. Rezervorul are o capacitate maxima de 65 litri. Versiunea LS vine cu o dotare standard foarte buna, incluzand proiectoare ceata, bare de protectie impotriva incluziunii, ABS, sistem audio cu 6 difuzoare si antena radio luneta. Pretul CIP pentru aceasta versiune incepe cu 14.313 euro.
Curierul National a avut in drive test modelul Epica LS de 2 litri, full options, iar concluziile au fost surprinzator de favorabile. In primul rand masina sugereaza masivitate si confort. In scaunele de piele te simti cu adevarat confortabil, iar centura de siguranta nu este incomoda. Consola centrala are un afisaj prietenos, iar comenzile sistemului audio aflate pe volan sunt foarte ingenios pozitionate. Linia americana este oricum foarte vizibila prin masivitate, spatiu, dimensiunile portbagajului, dar si consum. Tinuta de drum este impecabila, iar masina mai impresioneaza si prin silentiozitatea motorului. Practic, cand stai la stop nu se aude nimic. Sistemul audio are resurse, insa masina fiind bine antifonata din exterior zgomotul este abia perceptibil.
Masina are, insa, si cateva puncte negative. In primul rand, nu prea are "vlaga". Daca, insa, acceleratia este folosita mai energic, simti ca intr-adevar se "infige" de-abia de la 3.000 de turatii. La un motor de 2 litri si 140 cai putere nu prea este tocmai in regula. In al doilea rand, consuma destul de mult. In cadrul celor aproape patru zile de drive test (doar in oras) consumul mediu inregistrat pe consola centrala a fost de 12,8 litri la suta de kilometri, fara acceleratii explozive si fara opriri dese. Un ultim aspect negativ remarcat este ca nu intra usor in viteza si chiar se simte o usoara agatare la folosirea manetei cutiei de viteze.
Pe ansamblu, insa, masina chiar isi merita banii, pentru ca punctele forte sunt mult mai numeroase decat cele negative, iar pretul este imbatabil pentru categoria la care se incadreaza.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.