''ANCI ofera o contributie de pana la 100.000 euro, precum si toata publicitatea necesara'', a precizat reprezentantul ANCI, Marino Fabiani. Potrivit acestuia, decizia italienilor de a oferi aceste produse pe piata romaneasca tocmai acum se datoreaza cresterii economice a Romaniei, precum si puterii de cumparare a romanilor.
Marca ''Made in Italy'' este prezenta in aproape toate tarile din Europa de Est. Italia este principalul producator de incaltaminte din Europa, cu o productie totala anuala de peste 250 milioane perechi incaltaminte, in valoare totala de aproape sapte mil. euro.
Circa 70 la suta din totalul productiei este reprezentat de marca ''Made in Italy'', cu peste 170 mil. perechi vandute.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro