''ANCI ofera o contributie de pana la 100.000 euro, precum si toata publicitatea necesara'', a precizat reprezentantul ANCI, Marino Fabiani. Potrivit acestuia, decizia italienilor de a oferi aceste produse pe piata romaneasca tocmai acum se datoreaza cresterii economice a Romaniei, precum si puterii de cumparare a romanilor.
Marca ''Made in Italy'' este prezenta in aproape toate tarile din Europa de Est. Italia este principalul producator de incaltaminte din Europa, cu o productie totala anuala de peste 250 milioane perechi incaltaminte, in valoare totala de aproape sapte mil. euro.
Circa 70 la suta din totalul productiei este reprezentat de marca ''Made in Italy'', cu peste 170 mil. perechi vandute.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Early Game Ventures Fund II - 60 de milioane de euro pentru startup-uri
Sursa: start-up.ro
-
TEILOR lansează DAAR: bijuterii cu diamante create în laborator
Sursa: green.start-up.ro
-
Se va mai scumpi berea artizanală? Ce spune Alexandru Bănescu, producătorul...
Sursa: retail.ro
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
OTP România anunță profit de 2 milioane de lei în T1 2024
Sursa: futurebanking.ro
-
Sebastian Dobrincu și Ioana Ignat s-au despărțit, după 3 ani de relație!
Sursa: kudika.ro
-
Ministrul Economiei: Afacerile de succes fără infrastructură economică sunt...
Sursa: wall-street.ro