Microsoft trebuie sa faca eforturi serioase pentru a atrage cat mai multi clienti de pe pietele emergente, unde raspandirea pirateriei si puterea de cumparare mai redusa a consumatorilor impiedica avansul vanzarilor, a declarat directorul general, St
Microsoft trebuie sa faca eforturi serioase pentru a atrage cat mai multi clienti de pe pietele emergente, unde raspandirea pirateriei si puterea de cumparare mai redusa a consumatorilor impiedica avansul vanzarilor, a declarat directorul general, Steve Ballmer, citat de Financial Times.
Ballmer a afirmat, sustine Mediafax, ca Microsoft a lansat produse precum XP StarterEdition, un pachet de software Windows cu caracteristici limitate, si Flexgo, un computer care poate fi achizitionat utilizand o metoda flexibila de plata.
Aceste initiative nu au avut inca succesul dorit in randul consumatorilor cu venituri medii, precum cei din India si China. Microsoft nu a furnizat informatii despre rezultatele obtinute la nivel regional, dar Ballmer spune ca pietele emergente acopera aproximativ 20% din veniturile globale ale grupului.
Veniturile Microsoft au cumulat 44,28 miliarde de dolari in anul fiscal 2005-2006, incheiat in luna iunie.
Desi rezultatul a fost satisfacator, compania nu a facut eforturi suficiente in vederea atragerii mai multor clienti din categoria consumatorilor cu venituri medii. Microsoft a vandut un milion de exemplare Windows XP Starter dupa lansarea din 2004, majoritatea prin intermediul programelor sponsorizate de Guvern. Ballmer si-a exprimat indoiala si fata de succesul unui laptop in valoare de 100 de dolari destinat copiilor din familiile cu venituri scazute.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.