Ballmer a afirmat, sustine Mediafax, ca Microsoft a lansat produse precum XP StarterEdition, un pachet de software Windows cu caracteristici limitate, si Flexgo, un computer care poate fi achizitionat utilizand o metoda flexibila de plata.
Aceste initiative nu au avut inca succesul dorit in randul consumatorilor cu venituri medii, precum cei din India si China. Microsoft nu a furnizat informatii despre rezultatele obtinute la nivel regional, dar Ballmer spune ca pietele emergente acopera aproximativ 20% din veniturile globale ale grupului.
Veniturile Microsoft au cumulat 44,28 miliarde de dolari in anul fiscal 2005-2006, incheiat in luna iunie.
Desi rezultatul a fost satisfacator, compania nu a facut eforturi suficiente in vederea atragerii mai multor clienti din categoria consumatorilor cu venituri medii. Microsoft a vandut un milion de exemplare Windows XP Starter dupa lansarea din 2004, majoritatea prin intermediul programelor sponsorizate de Guvern. Ballmer si-a exprimat indoiala si fata de succesul unui laptop in valoare de 100 de dolari destinat copiilor din familiile cu venituri scazute.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Early Game Ventures Fund II - 60 de milioane de euro pentru startup-uri
Sursa: start-up.ro
-
TEILOR lansează DAAR: bijuterii cu diamante create în laborator
Sursa: green.start-up.ro
-
Se va mai scumpi berea artizanală? Ce spune Alexandru Bănescu, producătorul...
Sursa: retail.ro
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
Andreea Marin, gânduri emoționante despre mama sa, în ziua în care ar fi...
Sursa: kudika.ro
-
OTP România anunță profit de 2 milioane de lei în T1 2024
Sursa: futurebanking.ro
-
Studiu de siguranță rutieră Dacia: Doar 1 din 10 pietoni se simt în...
Sursa: wall-street.ro