Al treilea mare retailer la nivel mondial, real,- Hypermarket promite sa aduca succesul "deoarece combina accesul simplu al clientului la produse, dimensiunile generoase ale spatiului, structura clara a gamei de produse si un sortiment cuprinzator la preturi competitive. Beneficiind de un spatiu de vanzari cu suprafata de 6.000-8.000 metri patrati aferent magazinului real,- si spatiu de galerie care variaza intre 5.000 si 15.000 de metri patrati, in functie de locatie, "clientul gaseste rapid si cu usurinta toate produsele de uz cotidian, de la mancare, electrocasnice, IT si pana la imbracaminte, incaltaminte, jucarii etc. Galeria din fata hypermarketului real,- ofera o serie de posibilitati care vin in completarea gamei sortimentale a hypermarketului si cresc atractivitatea fiecarei locatii."
Initiatorii programului au prezentat strategia de extindere a retelei de hypermarketuri real,- si oportunitatile create pentru partenerii care doresc sa se alature acestui concept numit "galeriareal". Directorul general pe Romania a subliniat in timpul prezentarii ca "real,- are deja o strategie de extindere foarte dinamica. Suntem pregatiti sa devenim mai buni, mai rapizi, mai puternici. Suntem pregatiti sa devenim numarul unu pe piata romaneasca de retail pe segmentul de hipermarket. Alaturi de noi, "galeriareal", care ofera tuturor magazinelor servicii si administrare de cea mai buna calitate, reprezinta o oportunitate excelenta pentru toti cei care vor sa creasca rapid, odata cu noi."
real,- Hypermarket a intrat pe piata din Romania in 2005, iar in urma cu opt luni a deschis si primul magazin in Timisoara. Cu patru locatii functionale pe piata locala, real,- intentioneaza ca pana la finalul lui 2008 sa detina in Romania 21 de magazine, in urma unor investitii de peste 400 mil. euro. Divizia de hipermarket a grupului german Metro, real,- Hypermarket opereaza in peste 2.200 de magazine, in 30 de tari. Extinderea pe plan mondial s-a facut in 1997, odata cu deschiderea primelor magazine din Polonia. Recent, real,- a preluat magazinele din Germania ale lantului american Wal-Mart, in Polonia a preluat magazinele franceze sub brandul Géant, iar in Rusia va achizitiona hypermarketurile Marktkauf.
Proiectul ambitios de expansiune, atat la nivel national, cat si international, cu accent deosebit pe pietele din Rusia si Romania, confirma orientarea companiei catre o crestere sustinuta.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
7 miliarde de lei: suma cu care s-ar majora PIB în 5 ani dacă creștem plățile...
Sursa: wall-street.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro