Compania franceza a inaugurat ieri deschiderea hipermarketului din Titan si, odata cu aceasta, intrarea oficiala a retailerului pe piata locala. Necesitand investitii de 40 mil. euro, "magazinul este ceva cu totul nou pe piata din Romania", a promis directorul magazinului Auchan Titan, Louis-Jerome Villa. Acesta a specificat ca terenul pe care este construit noul hipermarket nu este proprietatea grupului, investitia totala regasindu-se in ridicarea propriu-zisa a unitatii, aparatura, amenajare si stocul de marfa. Inceput in urma cu sapte luni, magazinul din Titan dispune de o suprafata de vanzare de 16.000 mp, 80 de case de marcat, o galerie comerciala de peste 70 de magazine si restaurante, comercializeaza 60.000 de produse si ofera clientilor 3.200 de locuri de parcare. Avand la baza conceptul de "discount generalizat, care a prins foarte bine pe piata rusa, fiind adaptat la statele est-europene", magazinul va dispune "in fiecare zi de preturi mici pentru o gama variata de produse", a declarat directorul Auchan pentru Romania, Regis Mougel, in cadrul deschiderii oficiale a magazinului. Planurile de viitor ale grupului Auchan nu vizeaza stabilirea unei cote anume de piata, "singurele obiective pentru anul viitor fiind deschiderea celor patru hipermarketuri", a adaugat Mougel. Una dintre cele mai importante retele de retail la nivel mondial, grupul Auchan detine 364 de hipermarketuri in 11 tari (Franta, Spania, Portugalia, Italia, Luxemburg, Polonia, Italia, Rusia, Maroc, China si Taiwan), Romania fiind cea de-a 12-a piata atacata. Hipermarketul nu este singurul segment pe care activeaza grupul, pe langa acest tip de magazine, Auchan are in portofoliu 664 de supermarketuri si 307 centre comerciale Immochan. Hipermarketul din Titan, considerat de reprezentantii grupului ca fiind "cel mai bine adaptat format pe piata romaneasca", va colabora in proportie de 85% cu furnizori romani pe partea de produse alimentare, iar 50% dintre cei care vor livra produse nealimentare vor fi de asemenea romani. Pe plan international, la sfarsitul anului trecut compania a raportat o cifra de afaceri de 41 mld. euro, iar numarul de clienti serviti s-a situat in jurul cifrei de 1,13 miliarde de persoane. Principalii competitori de pe piata romaneasca sunt retelele Carrefour, Cora, Real (divizie a grupului Metro) si Kaufland.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro
-
FOTO: Destinații de schi aproape de casă pentru vacanța de iarnă 2025–2026....
Sursa: kudika.ro