Marius Moga si-a deschis un lant de saloane de infrumusetare. De cand si-a marit onorariul, Micul Mozart a adunat suficienti bani pentru a se lansa pe piata concurentiala a 'frumusetii>>, cu un proiect nou, occidental, cu care sa rupa gura targului.

Marius Moga si-a deschis un lant de saloane de infrumusetare. De cand si-a marit onorariul, Micul Mozart a adunat suficienti bani pentru a se lansa pe piata concurentiala a 'frumusetii>>, cu un proiect nou, occidental, cu care sa rupa gura targului.

Marius Moga si-a extins aria de activitate. Compozitorul a pus bazele unei noi afaceri, alaturi de bunul sau prieten de la Simplu, Smiley, si de alti cativa asociati. Ideea i-a venit lui Marius dupa ce, plimbat prin tari straine, a realizat ca Romania are nevoie de saloane de infrumusetare un pic mai altfel. „Au un design cool. Sunt un pic mai altfel pentru ca au o prezentare diferita“, ne-a marturisit compozitorul. Cu ideile de la americani si banii de la artistii romani (caci vedetele noastre platesc sume frumusele pentru ca Moga sa le compuna o piesa), micul Mozart se lanseaza pe piata „frumusetii“. El si-a deschis un lant de saloane de infrumusetare, „Zazu“, in Bucuresti, Pitesti si Alba Iulia, urmand ca pana la sfarsitul anului sa lanseze afacerea in Cluj si Craiova.

Un hit costa 8.000 de euro


Despre autor:

Gardianul

Sursa: Gardianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.