La doar cateva luni de la demararea procedurilor de expropriere a proprietatilor care stau in calea Pasajului de la Basarab, Primaria Capitalei intentioneaza sa intre cu buldozerele in casele a sute de familii pentru largirea altor sase artere princ

La doar cateva luni de la demararea procedurilor de expropriere a proprietatilor care stau in calea Pasajului de la Basarab, Primaria Capitalei intentioneaza sa intre cu buldozerele in casele a sute de familii pentru largirea altor sase artere principale.

Primaria Capitalei pregateste cea mai mare sistematizare de dupa „epoca de aur” a tovarasului. In numele fluidizarii traficului din Bucuresti, sute de familii vor fi victime colaterale ale exproprierilor de care va uza municipalitatea pentru realizarea sau largirea a sase artere principale

Primaria intentioneaza sa exproprieze terenuri si sute de imobile care se afla in imediata apropiere a lucrarilor de dublare a diametrului arterelor de pe tronsoanele Buzesti-Berzei-Vasile Parvan-B.P. Hasdeu-Uranus-Calea Rahovei, Splaiul Unirii-Autostrada Bucuresti-Constanta, Prelungirea Ghencea-Domnesti, Bd. Nicolae Grigorescu-Splai Dudescu, Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada Bucuresti-Pitesti si str. Gheorghe Ionescu Sisesti-Bd. Ion Ionescu de la Brad. Cele sase proiecte se afla pe masa consilierilor generali si privesc largiri sau strapungeri ce au in vedere &bd quo;aerisirea” traficului in zone cu blocaje frecvente. Pentru realizarea investitiilor, Consiliul General al Capitalei trebuie sa declare lucrarile de utilitate publica, ceea ce va insemna ca proprietarii din zonele vizate vor fi nevoiti sa-si cedeze proprietatile Primariei, cu bani, dar sa se mute, cu catel si purcel, in case noi. Edilii nu vad in acest lucru un incovenient, ci sunt de parere ca lucrarile sunt absolut necesare si isi vor demonstra utilitatea in viitorul indepartat. „Va fi o mare realizare pentru ca vor fi noi cai respiratorii ale Bucurestiului. Referitor la penetratia Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada Bucuresti-Pitesti pot spune ca soseaua va pleca din Splai, prin intermediul unei pasarele care va traversa Soseaua Virtutii, va continua pe langa Lacul Morii, magazinul Metro pana in Autostrada Bucuresti-Pitesti. Este foarte greu sa va spun ce suprafete vor fi expropriate pentru ca nu am auzit inca de ele. Este normal, insa, sa se apeleze la o astfel de procedura pentru ca aceasta lucrare sa se realizeze”, ne-a spus primarul sectorului 6, Cristian Poteras. Primarul sectorului 1, Andrei Chiliman, este de aceeasi parere, desi recunoaste ca exproprierea nu este o bucurie pentru nimeni. „Jumatate din Ion Ionescu de la Brad trebuia largita inca de acum cativa ani si nu s-a facut din mai multe motive. In primul rand, zona este in plina dezvoltare si faptul ca lucrarea nu a inceput e un blocaj. Intrarea in oras dinspre Bucuresti-Targoviste se va face pe aceasta sosea, care va lega zona de nord-vest a Capitalei de estul Bucurestiului”, ne-a declarat Andrei Chiliman.


Despre autor:

Gardianul

Sursa: Gardianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.