Importatorul si distribuitorul de cosmetice Green Net a deschis recent primele doua magazine de produse cosmetice sub brandul Beautik in Bucuresti, iar planurile companiei includ inaugurarea altor doua unitati pana la finele anului.
"Cele doua

Importatorul si distribuitorul de cosmetice Green Net a deschis recent primele doua magazine de produse cosmetice sub brandul Beautik in Bucuresti, iar planurile companiei includ inaugurarea altor doua unitati pana la finele anului.
"Cele doua magazine Beautik, cel din zona Domenii si cel din zona Tineretului, reprezinta doar inceputul. Beautik va fi un lant de magazine de referinta pentru femeile interesate de imaginea lor. Pana la sfarsitul anului, vor fi deschise alte doua magazine", se arata intr-un comunicat al Green Net.
Urmatoarea unitate va fi deschisa peste mai putin de o luna in zona comerciala a imobilului de birouri America House. Ovidiu Buluc, actionar majoritar al Green Net, mai este actionar majoritar la distribuitorul de medicamente Farmexim si reteaua de farmacii Help Net.

Cosmeticele detin 30% din vanzarile farmaciilor

S-a observat, in ultima perioada, o tendinta a marilor companii farmaceutice din domeniul distributiei si retailului de a-si dezvolta portofoliul de cosmetice, prin parteneriate de distributie exclusiva cu producatori internationali, prin fabricarea de astfel de produse sub brand propriu si crearea de magazine specializate. Acest trend poate fi explicat si prin faptul ca vanzarile de cosmetice au ajuns sa detina pana la 30% din vanzarile totale ale farmaciilor.
Astfel, reteaua de farmacii Sensiblu, parte a grupului A&D Pharma, produce in colaborare cu firma Elmi Prodfarm gama Herbology, pentru ingrijirea parului si, in curand, pentru corp. Totodata, compania are incheiate parteneriate exclusive de distributie cu producatorul britanic Boots si cu francezii de la L'Occitane. De altfel, Sensiblu a investit in crearea unei retele de magazine sub brandul L'Occitane.
Si grupul farmaceutic Fildas a inceput in acest an dezvoltarea unei retele proprii de magazine cosmetice sub brandul Naturalis. Naturalis este marca proprie de produse cosmetice a grupului Fildas, o parte fabricate in Franta in colaborare cu laboratoarele Gattefosse si o parte in Bulgaria.
Magazinele de cosmetice ale companiilor farmaceutice au drept competitie retele internationale renumite precum The Body Shop, Beauty Shop si Sephora.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.