Astfel, in cadrul programului, instructorii vor organiza impreuna cu elevii jocuri de rol si vor purta discutii interactive, pentru a sublinia importanta citirii fiecarei sectiuni a prospectului.
In cadrul programului, vor fi aplicate doua tipuri de chestionare, pentru a evalua cunostintele elevilor inainte si dupa derularea modulului, rezultatele fiind anuntate dupa incheierea etapei pentru Bucuresti. Programul este sustinut de Ministerul Sanatatii Publice si Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti. "Educatia este conceptul-cheie al acestei campanii. In derularea acesteia am avut in vedere adolescentii si ne-am concentrat asupra comportamentelor dezvoltate la aceasta varsta. Ne dorim ca tinerii sa invete sa fie responsabili in alegerea pe care o fac in ceea ce priveste medicamentele", a declarat Carmen Tanase, directorul executiv al Fundatiei Ozone.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro