Fundatia Ozone a lansat joi campania "Informatia inseamna sanatate. Invata sa te informezi", care se adreseaza elevilor de liceu din intreaga tara. Fundatia spera sa atraga atentia asupra importantei cunoasterii utilizarii medicamentelor OTC (fara p
Fundatia Ozone a lansat joi campania "Informatia inseamna sanatate. Invata sa te informezi", care se adreseaza elevilor de liceu din intreaga tara. Fundatia spera sa atraga atentia asupra importantei cunoasterii utilizarii medicamentelor OTC (fara prescriptie) si a citirii prospectului inainte de administrarea acestora. De asemenea, programul Ozone ofera informatii de baza privind automedicatia si explica abordarea pe care orice persoana trebuie sa o aiba atunci cand decide sa isi autoadministreze medicamente, se arata intr-un comunicat de presa al Fundatiei Ozone, remis Mediafax.
Astfel, in cadrul programului, instructorii vor organiza impreuna cu elevii jocuri de rol si vor purta discutii interactive, pentru a sublinia importanta citirii fiecarei sectiuni a prospectului.
In cadrul programului, vor fi aplicate doua tipuri de chestionare, pentru a evalua cunostintele elevilor inainte si dupa derularea modulului, rezultatele fiind anuntate dupa incheierea etapei pentru Bucuresti. Programul este sustinut de Ministerul Sanatatii Publice si Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti. "Educatia este conceptul-cheie al acestei campanii. In derularea acesteia am avut in vedere adolescentii si ne-am concentrat asupra comportamentelor dezvoltate la aceasta varsta. Ne dorim ca tinerii sa invete sa fie responsabili in alegerea pe care o fac in ceea ce priveste medicamentele", a declarat Carmen Tanase, directorul executiv al Fundatiei Ozone.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.