IBM a lansat in data de 16 octombrie o initiativa globala pentru a ajuta clientii sa detecteze amenintarile virtuale si sa combata frauda. Programele lansate de IBM vor oferi clientilor cele mai avansate si complete solutii de recunoastere a identit

IBM a lansat in data de 16 octombrie o initiativa globala pentru a ajuta clientii sa detecteze amenintarile virtuale si sa combata frauda. Programele lansate de IBM vor oferi clientilor cele mai avansate si complete solutii de recunoastere a identitatii pentru descoperirea si gestionarea eventualelor amenintari si activitati frauduloase planuite de indivizi sau grupuri, in tentativa acestora de a masca, ascunde sau falsifica identitatile.
Strategia IBM, intitulata "Threat&Fraud Intelligence", va interconecta cinci portofolii de solutii focalizate, avand o platforma comuna, extinsa si o tehnologie refolosibila. Fiecare dintre acestea a fost elaborata pentru a intampina nevoile unei anumite industrii sau zone de interes. Paleta de solutii include: "Insider Threat & Candidate", destinata Serviciilor de Informatii si Securitate, solutiile de analiza in timp real pentru investigatiile Fortelor de Ordine si "Fraud Intelligence" destinata agentiilor civile guvernamentale. Totodata, IBM ofera solutii "Threat & Fraud", pentru companiile de asigurari si "Threat & Fraud" destinate bancilor.
Ca suport, IBM a lansat doua pachete de solutii si servicii software, IBM Threat & Fraud Intelligence Starter Pak si IBM Threat & Fraud Intelligence Law Enforcement Solutions.
Acest portofoliu de solutii integrate poate ajuta agentiile guvernamentale si companiile sa gaseasca, sa rezolve si sa verifice originea, schimbarea culturala si semnificatia numelor. Solutiile IBM compara si analizeaza factorii asociativi comuni cu aproximativ un milliard de nume din intreaga lume, incluzand porecle, titulaturi, schimbarea formatului sau erorile de tipar.

GNR, solutie pentru protejarea mediului de afaceri

Clientii pot apela la tehnologia unica IBM de recunoastere globala a numelor (Global Name Recognition - GNR) pentru a-i ajuta sa isi protejeze tranzactiile din domeniul afacerilor, pentru a-si creste veniturile, pentru a intra pe noi piete de desfacere, a reduce riscurile si a evita potentialele probleme prin analizarea si verificarea rapida a numelor clientilor actuali sau potentiali, a partenerilor sau angajatilor.
"Stabilirea cu acuratete a identitatilor si intelegerea relatiilor intre indivizi s-a dovedit un principiu esential in securitatea corporatista si guvernamentala", a declarat John Slitz, vicepresedinte IBM Entity Analitics. "Scopul <> este sa furnizeze platforma cea mai sigura si completa a acestei industrii pentru a sprijini clientii sa detecteze amenintarile si fraudele, cu acuratete si in timp real".
De asemenea, prin vastul portofoliu Entity Analitic Solutions (EAS), inclusiv rezolutia '"Identity and Relationship" si "Anonymous", IBM isi ajuta clientii sa integreze informatiile inmagazinate separat, sa creeze canale de informatii precise si la vedere, in ordine si in functie de context, sa detecteze si sa previna frauda inainte de a se petrece.
Clienti precum "Verid", inovator in domeniul tehnologiei si lider de piata in verificarea identitatii si a autentificarii consumatorilor, incorporeaza tehnologia IBM Global Name Recognition (GNR) in produsele lor pentru a ajuta la stabilirea unui profil mai exact al individului.
Aceasta strategie de informatii in domeniul amenintarilor informatice si a fraudelor este dezvoltata pe initiativa IBM Information on Demand, lansata in februarie 2006, si care se adreseaza oportunitatilor de piata in continua crestere si combina expertiza IBM din domeniile software, servicii, consultanta, parteneri si industrie pentru a imbunatati performantele clientilor in afacerea pe care acestia au dezvoltat-o.
De asemenea, IBM a lansat EAS v4.1, o imbunatatire a software-ului Entity Analitics, deja existent. Aceasta upgradare faciliteaza utilizarea software-ului initial, adauga suport aditional pe platforma, extinde interfata utilizatorului la cinci noi limbi (franceza, germana, italiana, spaniola si portugheza braziliana), astfel incat sa existe o mai mare intrepatrundere a companiilor din diferite zone geografice.
Totodata, IBM a extins portofoliul sau EAS al produselor software Global Name Recognition, dobandit in timpul achizitiei in martie 2006 a Language Analisis Systems (LAS).


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.