Producatorul de cosmetice Gerocossen a inregistrat in primele noua luni o cifra de afaceri de 8,7 milioane lei (2,5 milioane euro), in crestere cu 10% comparativ cu perioada similara din 2005, a declarat ieri directorul de marketing al companiei, And
Producatorul de cosmetice Gerocossen a inregistrat in primele noua luni o cifra de afaceri de 8,7 milioane lei (2,5 milioane euro), in crestere cu 10% comparativ cu perioada similara din 2005, a declarat ieri directorul de marketing al companiei, Andreea Sas, citata de Mediafax.
"Trendul crescator se va mentine, fiind sustinut de majorarea vanzarilor la produse cosmetice in sezonul de toamna-iarna, dar si de strategia Gerocossen de largire a retelei de distributie, de majorare a investitiilor in marketing si extindere a portofoliului de produse", a afirmat Sas. Directorul de marketing al companiei estimeaza o rata de crestere mai mare pentru perioada urmatoare, pana la 20-25% la finele anului.
Pentru 2006, Gerocossen anticipeaza o cifra de afaceri de peste 11 milioane lei (3,1 milioane euro), in crestere cu 26% fata de anul trecut. Piata romaneasca de cosmetice este in continua crestere, pentru acest an fiind estimat un avans de 15-20%, comparativ cu valoarea inregistrata in 2005, de 200-250 milioane euro, potrivit reprezentantului Gerocossen.
Evolutia este stimulata de un nivel mai ridicat al gradului de informare a consumatorilor, de majorarea puterii de cumparare, dar si de dezvoltarea retelelor de supermarketuri si hypermarketuri.
Alti producatori autohtoni de produse cosmetice si de ingrijire personala sunt Farmec Cluj, Elmiplant Bucuresti, Lotus, Papillon, Dr. Soleil si Genmar. Cea mai mare parte a pietei este impartita insa de multinationale, precum Oriflame, Avon, L'Oréal, Coty, Privilege si Alix Avien.

Curierul National

Sursa: Curierul National



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.