4,7 milioane de romani din mediul urban s-au uitat cel putin un minut la meciul Steaua-Real Madrid, acesta fiind lider de audienta in programele PRO TV d
4,7 milioane de romani din mediul urban s-au uitat cel putin un minut la meciul Steaua-Real Madrid, acesta fiind lider de audienta in programele PRO TV din acest an si in ceea ce priveste un astfel de eveniment sportiv de cind s-a introdus noul sistem de masurare.
Conform datelor oferite de TNS-AGB International, 4,7 milioane de romani s-au uitat cel putin un minut pe PRO TV, pe parcursul intregii partide. Meciul a inregistrat o audienta medie de 27,2 puncte de rating si 57,5% cota de piata pe segmentul de public urban, depasind astfel clar programele posturilor concurente, Antena 1 (6,1 puncte de rating si 12,9% cota de piata), si TVR 1 (1,8 puncte de rating, si 3,9% cota de piata). Virful de audienta pe acelasi segment de public a fost inregistrat la ora 22.07, cind PRO TV a obtinut 32,3% puncte de rating.
Pe segmentul de public comercial urban, cu virste cuprinse intre 18 si 49 de ani, s-a inregistrat o audienta medie de 25,0 puncte de rating cu 58,8% cota de piata. (V.D.)
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro