Autoritatea Nationala pentru Turism extinde campania "O calatorie este o lectie de viata. Alege oferta de turism intern", ceea ce presupune ca, timp de un an de zile, in perioada octombrie 2006 - octombrie 2007, trenurile care circula pe magistrala 2
Autoritatea Nationala pentru Turism extinde campania "O calatorie este o lectie de viata. Alege oferta de turism intern", ceea ce presupune ca, timp de un an de zile, in perioada octombrie 2006 - octombrie 2007, trenurile care circula pe magistrala 2 a metroului Bucurestean (IMGB - Pipera) vor fi purtatoarele mesajelor campaniei de promovare a turismului intern, informeaza un comunicat remis Agentiei Rompres. "In luna iulie 2006, Autoritatea Nationala pentru Turism a demarat campania media cu acoperire nationala <>, pentru a-i face pe romani sa redescopere Romania. Am decis sa o intensificam pe zona capitalei, deoarece circulatia turistica este mai accentuata decat in oricare alt oras din tara", a declarat directorul Directiei Generale de Promovare si Relatii Internationale din ANT, Cristina Motorga. Alegerea magistralei doi a fost determinata de traficul mare de calatori (aproximativ 200.000 calatori zilnic, conform Metrorex), calitatea garniturilor, de tip Bombardier, siguranta nevandalizarii materialelor publicitare, statiile si trenurile aflandu-se sub monitorizarea agentilor de paza. Valoarea acestei actiuni de publicitate a turismului intern este de aproximativ 470.000 RON.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.