Compania IBM a lansat marti cea mai cuprinzatoare oferta de servicii si software pentru constructia si extinderea arhitecturilor orientate pe servicii (SOA) de pana acum. Noile oferte, bazate pe experienta IBM cu aproape 3.000 de clienti SOA si 2.500

Compania IBM a lansat marti cea mai cuprinzatoare oferta de servicii si software pentru constructia si extinderea arhitecturilor orientate pe servicii (SOA) de pana acum. Noile oferte, bazate pe experienta IBM cu aproape 3.000 de clienti SOA si 2.500 de parteneri de afaceri, vor ajuta clientii sa implementeze mai rapid si mai eficient arhitecturile orientate pe servicii.
Noile oferte de servicii si produse software sunt concentrate pe patru segmente-cheie: utilizarea managementului proceselor de afaceri (BPM) pentru a exploata beneficiile unei arhitecturi SOA bazate pe standarde; reutilizarea optima a serviciilor si implementarea politicilor reprezinta un element-cheie al succesului infrastructurilor SOA; pregatirea infrastructurilor IT pentru SOA si crearea unor servicii SOA specializate pe domenii de activitate. In total, IBM anunta 23 de produse noi si imbunatatite si 11 noi oferte de servicii profesionale.

Veniturile clientilor cresc cu ajutorul SOA

Tot marti, IBM a anuntat rezultatele studiului "Valoarea de afaceri a unei arhitecturi orientate pe servicii". Studiul a fost realizat de Institutul IBM pentru Valoarea Afacerilor. Acest raport subliniaza ca 92% din clientii IBM SOA au afirmat ca motivul initierii unui proiect SOA a fost reducerea costurilor, in medie, 51 la suta dintre clienti inregistrand cresteri ale veniturilor ca urmare a existentei unei strategii SOA.
"SOA reprezinta o revolutie fundamentala in tehnologie, care va continua sa influenteze afacerile", a declarat Steve Mills, senior vice president, IBM Software Group.
"Cum etapa primelor implementari a fost deja depasita, iar capabilitatile software ale SOA sunt considerate un minimum necesar, urmatoarea evolutie logica in aceasta piata o reprezinta asigurarea producatorilor si clientilor ca detin resursele si abilitatile necesare pentru a exploata la maximum investitiile lor SOA".

Suport pentru asigurarea succesului BPM prin SOA

Companiile utilizeaza produse software pentru administrarea proceselor de business in vederea monitorizarii si imbunatatirii proceselor de afaceri care sa determine inovatii. Totusi, adevarata valoare a BPM este obtinuta prin combinatia intre software si expertiza in servicii, reutilizarea activelor existente si flexibilitate.
Aceasta strategie le permite clientilor sa faciliteze inovatia in afaceri in cadrul ciclului de viata BPM, in cadrul dezvoltarii colaborarii, monitorizarii afacerilor si imbunatatirii continue a proceselor din cadrul unei infrastructuri flexibile, care se poate adapta cu usurinta la schimbarile planificate sau neasteptate care afecteaza afacerea.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.