Compania Coca-Cola si-a diversificat linia produselor necarbonatate Cappy Premium cu arome noi, urmand tendinta de crestere a pietei pe acest segment. Piata de bauturi racoritoare necarbonatate, ce reprezinta 44% din totalul pietei bauturilor racorit
Compania Coca-Cola si-a diversificat linia produselor necarbonatate Cappy Premium cu arome noi, urmand tendinta de crestere a pietei pe acest segment. Piata de bauturi racoritoare necarbonatate, ce reprezinta 44% din totalul pietei bauturilor racoritoare nealcoolice, a crescut in 2006, pana in prezent, cu 8,5% fata de anul precedent, potrivit datelor Canadean. "Inovatia si lansarea de noi produse s-au numarat intotdeauna printre prioritatile companiei Coca-Cola. Ne dorim ca, prin largirea portofoliului nostru de produse, sa oferim consumatorilor posibilitatea de a alege", a declarat Adriana Jascau, Brand Manager Bauturi Necarbonatate Coca-Cola Romania si Moldova.
Cappy Ananas 100% se inscrie in linia Cappy Premium, care include alte trei bauturi de fructe, respectiv portocale, multivitamin, coacaze. Povestea sucurilor Cappy se inscrie in bogata traditie a Companiei Minute Maid, infiintata in orasul american Boston in 1945 si recunoscuta in intreaga lume pentru ca a inventat procesul modern de fabricatie a sucurilor de fructe. In anul 1960, Compania Minute Maid, lider mondial al pietei sucurilor de fructe, a devenit divizie a Companiei Coca-Cola. Astfel, expertizei Minute Maid i s-a adaugat si cea de peste 100 de ani a puternicei The Coca-Cola Company.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.