"Suntem implicati in divertisment nu in prozelitism", a declarat Jeff Yordy, responsabil al serviciului de distributie al filialei FoxFaith. "Pur si simplu am luat la cunostinta ca exista un public" pentru aceste filme, a adaugat acesta, precizand "ca s-a sesizat oportunitatea de a furniza divertisment de inalta calitate care reflecta valorile sale". Marca FoxFaith a fost deja lansata online in 2005, ceea ce a permis studiourilor Fox sa vanda peste 30 de milioane de DVD-uri, printre care "Patimile lui Iisus", in regia lui Mel Gibson, film care a avut incasari pe plan mondial de 611 milioane de dolari in 2004. (D.V.)
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro
-
FOTO: Destinații de schi aproape de casă pentru vacanța de iarnă 2025–2026....
Sursa: kudika.ro