"Suntem implicati in divertisment nu in prozelitism", a declarat Jeff Yordy, responsabil al serviciului de distributie al filialei FoxFaith. "Pur si simplu am luat la cunostinta ca exista un public" pentru aceste filme, a adaugat acesta, precizand "ca s-a sesizat oportunitatea de a furniza divertisment de inalta calitate care reflecta valorile sale". Marca FoxFaith a fost deja lansata online in 2005, ceea ce a permis studiourilor Fox sa vanda peste 30 de milioane de DVD-uri, printre care "Patimile lui Iisus", in regia lui Mel Gibson, film care a avut incasari pe plan mondial de 611 milioane de dolari in 2004. (D.V.)
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro