Compania americana 20th Century Fox va lansa FoxFaith, o filiala noua de distributie de filme destinata spectatorilor crestini, a anuntat marele studio de la Hollywood intr-un comunicat, transmite AFP, citata de Mediafax. "FoxFaith" va constitui "o n
Compania americana 20th Century Fox va lansa FoxFaith, o filiala noua de distributie de filme destinata spectatorilor crestini, a anuntat marele studio de la Hollywood intr-un comunicat, transmite AFP, citata de Mediafax. "FoxFaith" va constitui "o noua marca ce va include o gama crescuta de programe pe tema credintelor religioase", a explicat Fox. Filiala va viza in special preotii care "vor putea recomanda (aceste filme) enoriasilor". Marca FoxFaith "va include filme cu mesaj clar crestin sau adaptari ale unor opere scrise de autori crestini", se arata in acelasi comunicat al studioului Fox, divizie a gigantului de media News Corp, proprietate a magnatului australiano-american Rupert Murdoch.
"Suntem implicati in divertisment nu in prozelitism", a declarat Jeff Yordy, responsabil al serviciului de distributie al filialei FoxFaith. "Pur si simplu am luat la cunostinta ca exista un public" pentru aceste filme, a adaugat acesta, precizand "ca s-a sesizat oportunitatea de a furniza divertisment de inalta calitate care reflecta valorile sale". Marca FoxFaith a fost deja lansata online in 2005, ceea ce a permis studiourilor Fox sa vanda peste 30 de milioane de DVD-uri, printre care "Patimile lui Iisus", in regia lui Mel Gibson, film care a avut incasari pe plan mondial de 611 milioane de dolari in 2004. (D.V.)


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.