Rivalitatea foarte puternica pentru titlul mondial, atat la piloti,
Rivalitatea foarte puternica pentru titlul mondial, atat la piloti, cat si la constructori, dar si publicitatea care deriva din aceste succese au impins echipele de Formula 1 sa cheltuiasca din ce in ce mai mult pentru a-si asigura un loc cat mai sus in clasamente. Astfel, pentru sezonul 2006, echipele implicate in F1 au cheltuit aproape doua miliarde si jumatate de dolari. Conform revistei "Business F1", cea mai cheltuitoare s-a dovedit a fi McLaren, care a investit 400 milioane de dolari, dar rezultatele au fost sub asteptari, pentru ca team-ul britanic nu a reusit sa castige nicio cursa in 14 Marii Premii disputate pana acum. Pe locul doi in topul investitiilor se afla Toyota, care a cheltuit 393 milioane de dolari si a urcat o singura data pe podium, la MP al Australiei, cand Ralf Schumacher a terminat al treilea. In acest clasament al investitiilor, Renault si Ferrari se afla undeva la mijloc, dar asta nu a impiedicat cele doua echipe sa domine autoritar sezonul. O mare parte din cheltuielile din Formula 1 merg catre piloti, sub forma de salarii.
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
S-a deschis încă un mall în România: peste 100 de milioane de euro investiți...
Sursa: retail.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Ne plângem de prețurile locuințelor, dar România e țara cu cele mai...
Sursa: wall-street.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Finanțare de 31,4 milioane euro de la OTP Bank România pentru Nusco Imobiliara
Sursa: futurebanking.ro