Grupul de retail francez Carrefour, a doua companie de retail din lume, a anuntat realizarea unui profit net de 11% in primul semestru al 2006, ajungand la valoarea de 706 milioane de euro.
Dupa cum informeaza La Tribune, Carrefour a avut de
Grupul de retail francez Carrefour, a doua companie de retail din lume, a anuntat realizarea unui profit net de 11% in primul semestru al 2006, ajungand la valoarea de 706 milioane de euro.
Dupa cum informeaza La Tribune, Carrefour a avut de castigat mai ales de pe urma pietelor straine, deoarece in Franta, care este principala piata Carrefour, rezultatele grupului au fost mai degraba modeste. Rezultatele pe acest semestru ale Carrefour sunt importante pentru a evalua succesul restructurarilor realizate de companie, printre care se numara renuntarea la magazinele din Coreea si din Spania, care mergeau in pierdere. Grupul Carrefour a facut insa si achizitii noi, in acele piete unde performantele sale sunt de obicei pozitive, un exemplu fiind deschiderea celui de-al 80-lea magazin in China. La sfarsitul acestui semestru, Carrefour are 7.000 de puncte de vanzare in 29 de tari. In ceea ce priveste piata franceza, compania a pus accent pe reducerea cat mai mare a preturilor, pentru a face fata la competitia de la rivalii de la Casino si Centres Leclerc. Numai in primul semestrul al 2006, Carrefour a consacrat 700 de milioane pentru reduceri de plati in acest sens.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.