Compania Diageo, lider mondial pe piata alcoolului si producator al cunoscutelor marci Guinness, Johnnie Walker si Smirnoff, a anuntat o crestere de 10% in rezultatele anuale si prevede o suplimentare de cel putin 7% a profitului operational pentru a
Compania Diageo, lider mondial pe piata alcoolului si producator al cunoscutelor marci Guinness, Johnnie Walker si Smirnoff, a anuntat o crestere de 10% in rezultatele anuale si prevede o suplimentare de cel putin 7% a profitului operational pentru anul in curs. Dupa cum informeaza cotidianul La Tribune, grupul britanic a anuntat un castig de 50,5 pence pe anctiune, in linie cu asteptarile analistilor care se cifrau intre 50,3-52,1 pence. Rezultatele vin dupa ce compania a decis sa renunte la divizia care comercializa Burger King, pentru a se concentra in exclusivitate pe bauturile alcoolice. In schimb, compania a mai achizitionat o serie de marci de bauturi alcoolice, printre care Captain Morgan, Crown Royal si Sterling Vineyards, care au contribuit si ele la rezultatele incurajatoare ale Diageo. Printre cele mai bune performante au fost obtinute in Statele Unite, unde profiturile Diageo au crescut cu 5%, si in Marea Britanie, cu o crestere de 12%. In mod paradoxal pentru tara care este asociata automat cu marca Guinness, in Marea Britanie cele mai mari castiguri au fost aduse de marcile Smirnoff si Baileys.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.