Compania a cistigat jumatate dintre clienti in trimestrul II, ajungind la o cota de piata de patru la suta.

Cosmote Romania a inregistrat o crestere cu 256.098 a numarului de clienti ajungind la un total de 531.619 clienti, ceea ce
Compania a cistigat jumatate dintre clienti in trimestrul II, ajungind la o cota de piata de patru la suta.

Cosmote Romania a inregistrat o crestere cu 256.098 a numarului de clienti ajungind la un total de 531.619 clienti, ceea ce inseamna o cota de piata de 4%, potrivit rezultatelor financiare pentru trimestrul II, publicate joi de companie si citate de NewsIn. Din numarul total al clientilor, 86% folosesc cartele preplatite, compania concentrindu-si eforturile asupra acestui segment de clienti, se arata in raportul operatorului elen.

Cosmote este ultimul operator mobil din Romania care isi anunta rezultatele trimestriale. Liderii pietei de telecomunicatii mobile, Orange si Vodafone, au adaugat 351.000, respectiv 100.000 de clienti in trimestrul II. La finele lunii iunie, Orange Romania avea 7,2 milioane de clienti, iar Vodafone Romania - 6,7 milioane.

Incasarile medii lunare generate de fiecare client in parte (ARPU) au scazut la 5,4 euro de la 8 euro in trimestrul I, insa reprezentantii companiei sint optimisti ca aceste incasari vor creste o data cu marirea ariei de acoperire.

Pierderi din investitii

Veniturile Cosmote Romania in primele sase luni ale acestui an s-au ridicat la 14 milioane de euro, din care 7,9 milioane in trimestrul II. Operatorul elen a inregistrat o pierdere neta de 44,9 milioane de euro in semestrul I, pierdere cauzata in special de investitiile in relansarea companiei, rebranding si investitii in infrastructura. Cosmote Romania va continua sa investeasca masiv in dezvoltarea infrastructurii de retea, iar oficialii companiei estimeaza ca pina la sfirsitul anului handicapul de acoperire fata de principalii doi operatori de pe piata va fi recuperat in totalitate.

Cosmote Romania va continua si investitiile in promovarea brandului, si in extinderea retelei de distributie. Compania are deja o retea de distributie formata din 542 de magazine la nivel national (magazine proprii si partenere). Cosmote a preluat in luna mai 42% dintre actiunile lantului de magazine de accesorii Germanos, Romania fiind ultima tara in care operatorul mobil asteapta avizul autoritatilor din domeniul concurential pentru aceasta achizitie.

In primele sase luni de la lansarea pe piata romaneasca, Cosmote a introdus o serie de produse si oferte, printre care, pe segmentul preplatit, cartela Cosmote reincarcabila cu trei euro. Pe segmentul de abonamente, compania ofera telefoane gratuite pentru orice plan tarifar, extraoptiunea de 300 de minute pe luna in retea pentru trei euro.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.